{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eftermonter fartpilot 2018 citigo
  • #2   4. jan 2020 Har lige skrevet til skoda Vejle. De vil så have 4500 så det kan lade sig gøre... Tak. Synes så det er en høj procentsats i forhold til bilens værdi smiley

• #3   4. jan 2020 Det er bare prisen, hvis det skal være noget som holder.
    Du overvejde ikke og lade det montere da du købte bil, eller købe en udstyrsmodel.
    Nu hvor du både spørger på tågelys også

• #4   4. jan 2020 Tågelys tænkte jeg ikke over ved køb. Fartpilot overvejede jeg monteret i sin tid. Men skoda ville have 5.000 dengang og kunne ikke love den ville fungere.

Jeg foretog fravalg af fartpilot, da jeg fik bilen mange mange tusinde billigere end den stod listet til, og der var ikke meningen jeg skulle køre i den. Hende der skulle bruge den ville alligevel ikke bruge fartpilot. Jeg smed hende så ud inden bilen blev leveret...

• #5   4. jan 2020 Ville Skoda have 5000 for at montere en fartpilot de ikke var sikre på ville virke? haha - det lyder fandme fishy.

• #6   4. jan 2020 Ja de ville. De ville så refunderer materialer, men timedelen skulle jeg stadig betale for, hvis den ikke virkede

• #7   5. jan 2020 Ja det kan lade sig gøre, har monteret en del fartpiloter, både på 60 hk 75hk, og selvom de siger den ikke kan eftermonteres på en tsi 90 hk (vw up) så kan det lade sig gøre uden problemer smiley

• #8   5. jan 2020 Hvad kræver det så.på 60 hk faceliftet udgave?

• #9   5. jan 2020 fartpilot kontakt og ledningnet og efterfølgende kodning..

Kommentér på:
Eftermonter fartpilot 2018 citigo

Annonce