{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "rusten bolt"
Rustet og afrundet bolt
Jeg har 3 af disse jeg rigtige gerne vil have ud så jeg få sat en ny anker plade på, den gamle var sku så rusten at man bare kunne tage den af. De er simpelthen så rusten at de nærmest er blevet helt...
Jeg har 3 af disse jeg rigtige gerne vil have ud så jeg få sat en ny anker plade på, den gamle var sku så rusten at man bare kunne tage den af. De er simpelthen så rusten at de nærmest er blevet helt...
Skrevet af: gfk786 - 21. jul 2017
Rust:(
Nu har jeg søgt lidt i forummet men det meste om rust drejer sig om rust i karosseriet... Jeg har div møtrikker og andre dele af overkommelig størrelse med mere eller mindre rust på... Nu er mit spø...
Nu har jeg søgt lidt i forummet men det meste om rust drejer sig om rust i karosseriet... Jeg har div møtrikker og andre dele af overkommelig størrelse med mere eller mindre rust på... Nu er mit spø...
Skrevet af: The Vampire . - 25. apr 2006
Spar penge på din forsikring
apr 2016
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 166
jun 2014
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 96
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.154
og lad det stå og trække.
så løsne møtrikkerne lidt og køre dem frem og tilbage, en del gange. for og løsne evt Rust.
og skru dem så helt af
det kan tit hjælpe på det
maj 2012
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 1.937
En møtriksplitter kunne også være en løsning, men det er sjældent jeg har haft helt af at bruge dem.
Ilt og gas, hvis du har - evt. en lille gasbrænder til kr. 30 fra Lidl - nogle værksteder har også anlæg til at sende strøm igennem og varme dem op til rødgløde.
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 208
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 2.395
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 305 Svar: 5.643
Kør den godt varm og så hæld en spand isvand over manifolden, så slår det nok alt rusten løs.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 125 Annoncer: 23 Emner: 39 Svar: 303
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 861
En skarp mejsel på kanten og en solid hammer, der kan slå igennem.
Så flækker møtrikken og kan skrues af.
Rens med roterende stålbørste og brug noget varmepasta e.l. når de nye møtrikker skal på.
rusten bolt