621 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Peggot 307 Peggot 307

osse kaldet fandens trillebør- , jeg kar kørt lortet tom for bvædske grundet et brud- så udluft af bremser var krævet... det gjorde jeg så med 2 forskellige mekanikere der sagde det har vi sku ikke set før - den ene kreds kan ikke udluftes... så ser jeg der skal computer til abs boksen her på 3 uge uden bremser-så igen flink kammerat sætter computer til og den viser udluftning osv- han kan bare ikke aktivere det - da computeren melder fejl i ( rattet?) tror jeg det var- ikke noget jeg kan hverken mærke eller se indikator på- hjælp for søren , der er 1.5 år tilbage til syn- så håber sq ikke at skulle skrotte den allerede

Slå lyden til
00:00
/
00:15
LIVE

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peggot 307
  • #1   25. jan 2020 prøv at aktivere abs pumpe manuel det lidt omstændigt. ellers skal du prøve en anden tester har prøvet flere gange at når den ene tester ikke kan kan den anden. sikker dig der ikke er møg der blokerer væske tilgang også åben rør på abs blok og se om der kommer væske fra de forskellige ind og ud gange

• #2   25. jan 2020 har i prøvet at taget bremserøret af ved abs pumpe.og så taget udluftning skruen af/løsne ved caliberen på den hjul/kreds i ikke kan udluftet. Og så prøve at suge/blæse i den og se om der er gennemgang.for har haft alt bremsevæske af ved de 307er før jeg har aldrig haft noget problem med at udluftet dem igen. selv uden brug af tester har flere tester selv,men det var bare ikke været nødvendig at bruge på dem.

• #3   25. jan 2020 tusidene tak for svarene... jeps der kommer vædske ud af alle 4 og når man prøver en computer .Den melder fejl på ratvilkelsencoren. Vi kan lave en udluftning af blokken. Men den vil ikke sætte det igang så længe der er fejl i systemet. Vi målte hurtig på sensoren. Og den skrev 0 grader ligemeget hvor meget vi drejede til begge sider

• #4   25. jan 2020 jeg pastede sidste svar direkte fra 2 unge mekanikere der opgav efter de havde forsøgt computer og manuel udluftning.

• #5   25. jan 2020 hvis det ikke hjælper med en ny rat Vinkel sensor at der stadig er fejl så har jeg haft en hvor det var abs blokken de lavet nummer

• #6   25. jan 2020 ja...har pillet begge ventiler af i defekt kreds...og brugt komresser ... eneste ting der skiller sig lidt ud... er bagerste venstre komme bvædske osse ud fra et sted over ventil

• #7   25. jan 2020 billigste ratvinkel sensor jeg har set koster 1300...og der er stadig ingen garanti for udluftning bagefter... freeway jeg er bosat i nordjylland #støvring# hvis du kan udrette mirakler

• #8   25. jan 2020 jeg har allerede brugt så meget på de bremser... 3 forskellige mekanikere der prøvede...og havde hver deres bud ...men kunne ikke løse problemet. men pengene sku de jo ha...og 5..6 flasker b vædske...en fejlmelder til 375 der ikke finder abs fejlen ...

• #9   25. jan 2020 tro mig freeway kan løse det for dig hvis han har løst

• #10   26. jan 2020 hvor gammel er den 307er?. den køre med el servo ikke. Og det virker fint eller er det også i stykker. for normalt når den ratvinkelsensor er død så virker servo heller ikke.

• #11   26. jan 2020 servo virker fint. pegotten er fra 2003. den eneste ting er melder fejl i instrumentbordet er abs

• #12   26. jan 2020 Okay ja det lyder underligt vis du siger du godt kan suge bremse væske ud af den siden du døjer med at udluftet. har du prøvet at udluftet den igen. Så kør ud på noget glat græs så abs bliver aktiveret og så køre hjem og udluftet den igen. evt gøre det flere gange det kan i de fleste tilfælde også få luftet ud af abs pumpen. du kan da også køre forbi en hugger og købe en brugt rat vinkel sensor.

• #13   27. jan 2020 hmm det var underligt -var osse svaret fa mekanikerne der prøvede. efterfulgt af- kør forsigtigt hjem... ?? . PS abs lampen lyste inden bremserne døde ... jeg havde fået den til at gå væk en ekelt gang ved at rode med abs sensor stik i hjul..så jeg tror ikke den kan aktiveres ved tvang

Kommentér på:
Peggot 307

Annonce