1.295 visninger
|
Oprettet:
Bmw x5 3,0 {{forumTopicSubject}}
Kan nogle hjælpe her, der er tryk på systemet da der kan komme masser af diesel ud, den vil ikke starte....
Der er lige blevet skiftet en fødeslange, mistænker måske en luft prop
sep 2006
Følger: 49 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 4.064
nov 2005
Følgere: 166 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.128
opnår den ikke nok, åbner den ikke for dyserne
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 28
dec 2019
Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 317
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 28
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 28
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 28
Sidder dog tilbage med fejl 3505 og vil stadigvæk ikke starte
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 28
Krumtapsføler
Højtryksventil
Gløderør
Højtryks føler i dyssebro
Og alle sikringer er tjekket
Og den er stadig helt død
nov 2016
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 172
Tjek returmængden på dine dyser.
Gør dig selv en tjeneste og brug BMW's program ISTA istedet for delphi, som ikke er skræddersyet til BMW.
ISTA gør livet 100% gange nemmere for dig. (bla. fordi den selv går ind og tester/køre/tænder/slukker komponenterne for dig. og forklare dig meget detaljeret hvad du skal gøre i en i given situation)
Har selv skaffet ISTA herfra: https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5763293
Hvis din bil er en E serie skal du bruge et D-can kabel.. hvis den er nyre skal du bruge et Enet kabel. De koster ingen penge på ebay.
nov 2016
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 172
MEN det har ingen betydening for om motoren kan starte og køre
har kørt med den samme gløderørs fejl over 100k km.
sep 2018
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 541
Bmw x5 3,0