{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Blinklys, viskere, blæser i kabinen osv. virker ikke! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har en audi a3 8l fra 2001. Pludselig en morgen virkede det lave kørelys ikke, samt blinklys, viskere, hornet, blæser til kabine varme.

Skiftede så bundstykket og stikket i tændingslåsen (stikket var smeltet og havde beskadiget bundstykket), og nu virker det lave kørelys så igen, men de andre ting virker stadig ikke! ??

Katastrofe blinket virker fint, og selve den enhed blev skiftet for ca et år siden.

Jeg nægter simpelthen at tro alle de ting er gået i stykker på en gang! smiley

Nogen der har haft samme problem på sin gamle audi a3 eller golf 4?

Mvh!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blinklys, viskere, blæser i kabinen osv. virker ikke!
  • #1   26. jan 2020 Jeg har ikke haft samme problem, men du har vel tjekket sikringer.
    Mvh. Gert

• #2   26. jan 2020 Når flere ting samtidigt holder op med at virke, tænker jeg for det meste en stelforbindelse. Et ledningsdiagram er vejen frem . Eller led i blinde og ryk i ledninger hist og her smiley

• #4   27. jan 2020 Jeg har ikke haft en Audi, men en Octavia. Kontakten i tændingslåsen kan ikke bære hele strømmen til de nævnte dele. De får strøm gennem et relæ. Relæspolen får 12 Volt gennem kontakten i tændingslåsen. Kontroller relæet og forbindelserne til dette - også.

• #5   28. jan 2020 Tak for svar allesammen smiley

Jeg har nu tjekket de fleste stel forbindelser jeg lige kunne komme i nærheden af, omkring sikringsboks, relæer, alt under rattet kan man sige, inden strømmen går ud til de forskellige komfort systemer. Har ihærdigt forsøgt at få fat i et ledningsdiagram, men det er vidst næsten umuligt for normale mennesker ser det ud til smiley

Kommentér på:
Blinklys, viskere, blæser i kabinen osv. virker ikke!

Annonce