{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

Lars J
Lars J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Astra H ledningsproblemer med radio {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har en Astra H hatchback 08.

Pludselig stoppede radioen med at virke. Jeg levede med det, men havde hørt det kunne være et stik til en ledning.

Jeg har 10 tommelfingre og en dag da konen smækkede bagdøren for hårdt virkede radionen pludseligt.

vi prøvede igen da radion stoppede med at virke igen, og pludseligt efter smæk af dørene gik radioen igang sammen med sele advarsel.

Nu virker radioen ikke igen, men heldigvis stoppede sele problemet.

Har i nogen ideer om hvad fejlen kan være, og om det er en simpel løsning så jeg ikke skal have fejlfinding på hele ledningsnet i karosseri?

Hilsen Lars

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Astra H ledningsproblemer med radio
  • #1   20. feb 2020 Det er ledningerne som går ud i døren til højtaleren, de knækker gerne på et tidspunkt og så går der overgang i skidtet og radioen slår fra.
    Så af med dørbeklædningen på den omtalte dør og tjek ledningerne igennem, specielt i overgangen mellem dør og karosseri.

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    feb 2020

#2   20. feb 2020 Tak for input!
    Er det i stikket der går fra karosseri til dør? Flexslangen? Eller er det af med hele skidtet?

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    feb 2020

#3   21. feb 2020 https://www.autodoc.dk/meat-doria/12885157

Ville sådan en fætter være en god start? Jeg har læst at det tit er bagdøren til venstre eller højre. Er det noget nogen kan give mig input til? Sådan en stump er billig nok og simpel nok til at jeg kan fixe det, så håber det er sådan en.

profilbillede
  • Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    feb 2020

#4   21. feb 2020 Fandt synderen. Venstre bagdør. Stikket ligner udenfra det samme. Vil det være helt af vejen at købe sådan en hjem og prøve først? Eller er det som regel andre steder i døren problemet ligger?

Kommentér på:
Astra H ledningsproblemer med radio

Annonce