{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.611 visninger | Oprettet:

Peugeot 107 bundpropper {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har fornyeligt købt sådan en økoboks ??
Og som så mange andre så kommer der vand ind. Jeg har fået lukket det meste men der kommer stadig lidt fugt i bunden ved forsæderne. Det ses og mærkes kun fordi jeg pt dagligt tjekker for vand og fugt.
Men mit spørgsmål er umiddelbart om alle huller i bunden skal være lukket med gummipropper? Der mangler 3 stk i hver side hvor bunden er ekstra forstærket. Se billede.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 107 bundpropper
  • #1   16. mar 2020 Det i vanger dem der og de er normal ikke lukket med en gummi prop,det kun de huller i selve bunden pladen ind til bilen der har de propper. så det ikke der fugten kommer ind. tjek heller ude under forrude om de dræn huller er stoppet. Og tjek lister ved døre og de de steder tjek også om din forrude er tæt. har før set nogen er bleven dårlig limet i og så der kan komme vand ind ved kanten hvor de er limet.

• #2   16. mar 2020 Altså vis den har ac og dræn hullet er stoppet ender vanden som regl inde i bilen ellers dørlister og antennen hullet kan vanden også komme ind?

• Holger B
    Holger B Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 4 Emner: 6 Svar: 24
    #3   11. feb min 107 er også utæt. hvor sidder drænet til ac ? det kunne være der mit problem ligger .

Kommentér på:
Peugeot 107 bundpropper

Annonce