{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Stefan H
Stefan H
Tilmeldt:
6. aug 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Startproblemer på Audi A6 2.4 v6 {{forumTopicSubject}}

Har en Audi A6 2.4 V6 benzin med automatgear der starter dårligt.

Har den stået natten over starter den fint, men hvis man køre motoren varm og slukker den igen og venter lidt starter den dårligt, plus man skal give den fuld gas, så kommer den stille og roligt.
Har prøvet at grundindstilling gasspjæld igår, men hjalp ikke, starter stadig dårligt på varm motor?

Hvad kan det være?

Mvh
Stefan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Startproblemer på Audi A6 2.4 v6
  • #1   26. apr 2020 prøv at tjekket din retur ventil på skinnen til dyser om den fungere som den skal. Vis den har sådan en monteret men det kan være flere ting, har du haft en tester på den og tjekke om der er nogen fejlkoder. Og tjekket alle sensorer fungere som de skal samtidig?. men det tjekket du vel da du Hade tester på til grundjustering. Det kan også være et halv stoppet benzin filter, har i målt benzin trykket når den døjer med at starte ?. om det er for lavt eller for højt når den ikke vil starte .

  • #2   26. apr 2020 Hvis temperaturføleren til motorstyring giver signal om at bilen er kold, kan den opføre sig sådan. Fejlen kan typisk ikke lagres som fejl, men hvis du har en tester hvor du kan finde værdien for temperaturføler, kan man se om det er helt hen i vejret.
    Jeg har fejlsøgt på en bil med periodisk fejl og pludselig viste føleren Minus 4,5 grader. Så gik bilen dårligt, når nu motoren var 88 grader varm...


  • Stefan H
    Stefan H Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #3   26. apr 2020 Har haft tester på ja, ingen fejl.
    Har lavet stort service med alle filtre og brugt castrol edge professionel 5w30 LL olie

    Må lige prøve at tjekke op på de ting i skriver

    Prøvede og dagen efter jeg lavede service at den din ud 2 gange da jeg bremsede ned til lyskryds


  • #4   27. apr 2020 Prøv selv lige at læse det her, det giver ikke rigtigt nogen mening:

    "Prøvede og dagen efter jeg lavede service at den din ud 2 gange da jeg bremsede ned til lyskryds"


Kommentér på:
Startproblemer på Audi A6 2.4 v6

Annonce