{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Pakning KDM gearkasse Seat. {{forumTopicSubject}}

En synsmand gjorde mig i går opmærksom på en låsering som var på vej ud at gearkassen - kan godt se pakningen trænger til at blive skiftet også, problemet er bare at man ikke kan presse låseringen ind igen fordi at den rille den sider i er nærmest væk der hvor den hænger ud. Så mit spørgsmål er om det er forsvarligt at sætte låsering i igen og dreje den en smule så de løse ender ikke kommer til at stikke ud, eller hvad kan man lige gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pakning KDM gearkasse Seat.
  • #1   26. apr 2020 Kan du ikke mase låseringen på plads igen? Hvis du sidder en lille dorn på ringen, hvor den starter med at poppe ud, og så arbejder ned mod enden der er ude.. Pakningen skulle helst ikke blive tykkere, så der burde kunne mases på plads igen, indtil du får hentet en ny..

• #2   26. apr 2020 Har prøvet, hvis du ser på billedet nederst i Venstre side af den runde hul så ser det ud som om at små stenslag osv. har gennem tiden spist den kant hvor låseringen popper ind hvis du kan følge mig.

profilbillede
  • #3   26. apr 2020 tag ringen af og gør kanten helt ren,og drej den låse ring lidt når du sætter den i igen.så den har bedre fat i hvor den ikke er iret væk i huset,vis dækslet er af jern. kan du give den ring en svejse hæftning. Så den ikke trykker ud af der hvor der ingen kant er mere,og ødelægger mere af den. Og nu når du har rengjort alt på aluminium huset,så giv det en gang grund Malling så det ikke tære mere væk. Men forsvinder kanten helt ved rengøring af den, så Kan du forsøge at få alu tik svejset den kant op igen når dækslet er uden. og så slibe en ny kant i det der er svejset i kanten igen. for ellers skal der nyt gearkasse hus til eller en anden gearkasse. Så det var da et forsøg vær først

• #4   26. apr 2020 Jeg prøver lige at dreje låseringen når jeg får ny pakning i og give det en lille hæftning med TIG, dækslet er af jern som er svøbt ind i gummi så det er lidt risky. Ved ikke om man skulle prøve at lodde Et par klatter på til at holde låseringen og bare slibe det væk når den skal skiftes igen en gang i stedet - men det er vel ikke lige så holdbart på alu smiley

• #5   26. apr 2020 Ja der er ikke anden end at prøve og se om det ikke lykkes.

Kommentér på:
Pakning KDM gearkasse Seat.

Annonce