{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

BMW e46 {{forumTopicSubject}}

Søger hjælp til mit carly problem , sad den ene dag og prøvede noget codning på bilen og pluslig gad min sprinkler til forruden ikke virke , skal lige siges at den er på on og jeg har uden held ikke kunne få det til at virke selv om jeg har codet det flere gange ??? Nogen der kan hjælpe så ville jeg være glad , god dag der ude

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e46
  • #1   6. maj 2020 Kan det tænkes at det bare er uheldig timing ?
    Tjek sikring, og er den ok, så tjek strøm til pumpen. Er der ikke strøm og sikring er ok, giver detr mening at jagte videre ned af codnings sporet.
    Er der strøm er pumpen bare gået kold med rigtig fej timing. På en E46 er det ikke usandsynligt at pumpen har overgivet sig, det er ved at være ældre damer.

• #2   6. maj 2020 har du ikke gemt en kopi af kodningen før du ændrede det? så du kan fjerne det hele.

• #3   6. maj 2020 Må få tjekket op på om der størm til pumpen eller om der røget en sikring, det burde kunne kodes selv om jeg skulle have glemt at lave backup for den læser jo hvad der kan kodes og finder alt det frem som bilen nu kan ændre og der dukker det hele frem og. Jeg har selvfølgelig valgt den skal være tændt men der kommer intet juice ud

• #4   8. maj 2020 Hvad kan codes på sådan en bil og hvor har du fundet det henne?

• #5   31. maj 2020 Det var pumpen til sprikleren der var død, der kan ikke kodes så meget enligt, du kan kode dørkås til så den låser ved et vis antal km i timen, og noget comfort blink som ikke rigitg goder virke, carly er faktisk. Oget lort at købe, den læser dog motor fejlkode rimelig fint og kan slukke stort set alt men og kode noget kan du skyde en pil efter

• Dennis S
    Dennis S Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1
    #6   19. okt 2020 ellers giv mig et kald på 40934377 så ligger jeg nyt softwear i din styreboks

Kommentér på:
BMW e46

Annonce