{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.587 visninger | Oprettet:

tårnleje i xantia {{forumTopicSubject}}

jeg er så blevet den ulykkelige ejer af en citroen xantia og har opdaget at den ene støddæmper er på vej op i motorhjelmen... det ligner en konsol som sidder oppe i tårnet som støddæmperen går op i gennem... den er bare gennemtæret øv
så vil da lige høre om der er nogen der har prøvet det? hvad koster det ca at lave


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tårnleje i xantia
  • #1   2. mar 2007 Umiddelbart vil jeg tro det er gaskuglekonsollen der er problemet. De rådner altid op. De koster 2000 kr. + moms hos Citroën så vidt jeg husker, og kan godt risikere at koste nyt hydraulikrør, og DÉT er noget pis, eftersom de er af jern.

    Du kan godt skifte det selv, hvis du er lidt fingernem.

    Tjek også det andet, om det også er rådnet op. Fjern gummiet der sidder inde i skærmkassen, og se hvordan det ser ud. Ser det ok ud, så få slebet det ned, og givet det noget rustbeskyttelse af en art. Det er en af Xantiaernes største svagheder.


  • #2   2. mar 2007 oki... den i den anden side er stadig i et stykke... men er bestemt ikke ret meget jern tilkbage i den heller hehe

  • #3   2. mar 2007 Henry A
    Prismæssigt så forhør dig ved din forhandler evt?

    Ellers kunne du tage kontakt til et sted som f.eks pladebixen, han er gammel pladesmed ved jeg og har en overraskende holdning til at det han laver virkelig skal være iorden før han afleverer det til dig igen! Priserne er endda til at tage og føle på! Ja enddog ligefrem at kærtegne haha..
    www.pladebixen.dk - Ellers finder du også hans bruger herinde under gruppen: Pladebixen.

    Håber dette hjælper dig lidt i din sag. Og har du problemer med at finde hans bruger er du velkommen til at kontakte mig så skal jeg smide dig et direkte link du kan bruge.

    Held og lykke, ikke rart når ens bil ike kører som den skal jo smiley

    Mvh Chris


Kommentér på:
tårnleje i xantia

Annonce