{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Mercedes OM616.912 240D {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har kikket rundt, men kan ikke finde meget definitivt svar.
Jeg smider en "ny" 240d OM616.912 motor i et gammelt T1 kaross fra 81 her i morgen. Den gamle OM616 havde 1 vakuum slange til bremsefoestærkeren. Den nye motor har et edderkoppespind af vakuum slanger. Mange af dem er til bagrude gardin, automat gearkasse og central lås, den behøver jeg ikke, men har stadig til Index arm, 3 vejs ventil, 2 til pumpen og noget der går til manifold og "op-af-bakke-højde-regulator".
Hvad kan jeg pille af så den kan starte og køre.
Vil kun have shut-off til pumpen, højde regulator og så fra vakuum pumpe til bremseforstærker, mest interesseret i hvad pumpen skal have af vakuum for at åbne. Nogen der ligger inde med er diagram over det?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes OM616.912 240D
Kommentér på:
Mercedes OM616.912 240D

Annonce