{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke bremser bruger i??
  • #1   1. aug 2020 vi kører BMWs egne og har meget bremsestøv... vi skal snart skifte dem og brembo er overvejet

• #2   1. aug 2020 Brembo's kvallitet er ikke som den har været. De alm modeller er ofte noget lort.

• #3   1. aug 2020 Jeg har også hørt, at Brembos billigere serier er et dårligt valg. Jeg har gode erfaringer med Bosch. Sidst bestilte jeg de billigste fra Bosch, og de fungerede upåklageligt.

• #4   1. aug 2020 Jeg fik engang monteret brembo skiver på min Cruze. og efter 5000km var de skæve. De blev byttet på garantien, og efter 3000km var disse også skæve. Så gik på autodoc og købte de billigste de havde, og dem kørte jeg med over 65000km.

Så jeg kan absolut ikke anbefale Brembo medmindre det er deres highend serie.

• #6   1. aug 2020 Jeg bruger ATE.. Dem har jeg altid været glade for smiley

• #7   1. aug 2020 På min fabia rs sidder der ATE sportsskiver og ceramic klodser. Dem er jeg glad for

• #8   1. aug 2020 På konens s-max er der brembo, indtilvidere har de kørt 2 år og 60xxxkm uden de mindste problemer!
    De kommer også på igen.
    Min bmw e92 kører med ATE coated skiver og ATE klodser igså på andet år dog kun ca 45xxxkm, her er der heller ikke de mindste problemer!
    De afgiver meget lidt bremsestøv, det siges at ceramic skulle afgive endnu mindre.
    Jeg kunne godt tænke mig at prøve zimmermann sport skiver næste gang, dog mest for udseendets skyld, ellers bliver det ATE igen med ceramic klodser.
    Jeg har før kørt på flere billige mærker og de har fungeret fint!
    Dog syntes jeg de afgiver væsentligt mere bremsestøv på fælgene og de ender oftest med en rusten kant yderst på skiven selvom de er “coated”
    Hverken Brembo eller ATE skiverne Er begyndt at se trælse ud endnu.

• #9   1. aug 2020 Hej
    Hvad der sådan lige er inden for rækkevidde.
    Sidst installeret Zimmerman z coatede og Jurid klodser.
    Hvis tilgængelige til Subaru bliver det det samme fabr.
    Mvh kp

• #10   2. aug 2020 Synes zimmermann sportsbremser larmer lidt når de bliver varme

• #12   2. aug 2020 Jeg kører Rottinger sportskiver på min Aero smiley og brembo bagskiver.
    EBC Greenstuff klodser.

• #13   3. aug 2020 bruger trw skiver og klodser og er godt tilfreds .jeg har før kørt brembo og var ikke specielt imponeret af dem

Kommentér på:
Hvilke bremser bruger i??

Annonce