{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Suzuki Alto, motor skift? {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer kloge hoveder her på BilGalleri.

Nu synes jeg lidt at jeg har fået et underligt projekt i hoved. Og inden at kommentarsporet bliver bombet, så er det ikke til gadebrug.

Ville sådan set bare hører hvilken model motor, samt gearkasse, med flest HK og NM, der kunne være plads til i en Suzuki Alto 2004?

Går nemlig med tanken om at lave en form for “gokart” og som alle nok ved, så er der jo ikke så meget spark i den lille bil.

Jeg siger på forhånd tak for input.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Alto, motor skift?
  • #1   4. sep 2020 Det er bare at gå på Youtube og søge om der er nogen sindsyge tyskere eller lign der har mast et eller andet ned i en alto.
    Tvivler stærkt på der er lavet sådan noget i dk,
    Men alt er muligt hvis man har penge og værktøj nok.


  • #2   4. sep 2020 Skal bilen godkendes til nogle former for motorsport, for så skal du have det med i baghovedet når du bygger

    Hvis det kun er til sjov og ballade, så en V6 eller V8 bag forsæderne, og ombygning til rwd. Det bør kunne lade sig gøre

    Alternativt så rwd og en hayabusa motor, det er ret brugt i mindre biler


  • #3   4. sep 2020 René HC
    Ville helst beholde bagsæderne i dog. Har dog ellers tænkt på det.


  • #4   4. sep 2020 Bagsæderne vejer jo, og til de fleste arrangementer på lukkede baner, må du alligevel ikke køre med passager i bilen

    En 1,3 SWIFT motor kunne måske passe i. Ellers er der lavet en lille alto rs turbo, den kan måske tunes så den får lidt hk

    Men generelt så ville jeg nok enten vælge noget helt andet, eller måske bare strippe for vægt også et turbo kit. Selve bilen vil efter min mening ikke kunne være anvendelig med for mange hk, som af de smalle hjul osv


Kommentér på:
Suzuki Alto, motor skift?

Annonce