{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

Marvin  T
Marvin T
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Bilen hyler ved høje omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg købte en bil for 2 uger siden, og jeg har lagt mærke til at den "hyler" når den rammer de høje omdrejninger. Det er en hyundai accent 1.3 fra 2003. Hvad kan det skyldes? Den hyler kun når man kommer op på ca over 4000 omdrejninger.

Og så har den også svært ved at accelerer op i høje omdrejninger i 4. og 5. gear. Den kører heller ikke op i omdrejninger uden at få mere fart på, men den har bare svært ved at komme op på over 110km i timen, kan sagtens køre 130+ det tager bare rigtig lang tid.

Mvh marvin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilen hyler ved høje omdrejninger
  • #2   12. okt 2020 Det er jo klart at accelerationen bliver mindre og mindre jo højre gear og fart er, er det modellen med lidt over 60Hk så er der jo grænser for hvad performance den har tophastigheden er vel ca. 160km/t

• #3   12. okt 2020 En bil skal groft sagt slet ikke op og køre over 4.000 omdr, , det er jo helt i hegnet.
    Og så er den model dyr i reservedele.

• #4   12. okt 2020 Hylelyden kombineret med dårlig effekt, tyder på falsk luft, altså en utæthed på indsugnings-siden. Vaccumslanger/rør eller manifoldpakning er oplagte fejl.

Jeg havde en 1,3 2005, der kom spritnye Beru tændrør i, beregnet til modellen. Det var et dårligt valg, så skiftede til nogle NGK-rør, med 3 sideelektroder, det kunne mærkes på effekten og mere rolig motor ved delgas.

#2 Er modellen med ca. 60Hk solgt i DK ??, Har kun set dem med 82-86 Hk, Data afhænging af hvor man kigger smiley

Kommentér på:
Bilen hyler ved høje omdrejninger

Annonce