{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

udskiftning af pære pug 206 {{forumTopicSubject}}

godaften...
Jeg ville lige høre jer engang om udskiftning af pære på en 206ér

det er min pære over i venstre side set forfra som er gået... også skulle jeg skifte den.. men den lås som holder pæren fast den kan jeg godt nok ikke få af... kan det være rigtigt man skal bruge alt muligt værktøj for at få den skiftet...
eller er der nogen der kan give lidt fif til det....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udskiftning af pære pug 206
  • #1   7. mar 2007 hehe nej... for at være helt ærlig så kør ned til peugeot og lad dem gøre det på 5 min og giv dem 50kr til kage.. inden du får fucked clipsen så meget op så du skal købe ny lygte..

• #2   7. mar 2007 det kan da virkelig ikke være rigtigt at man skal køre på værksted bare for at skifte en pære .. er det virkelig så uintelligent lavet...

• #3   7. mar 2007 Der er ikke meget plads derude, men på min (også en 99'er/model 2000), skal men trykke lidt ind på clipsen og se væk fra pæren.

Lidt svært at forklare - men lidt tålmodighed kræver det, eller går det galt, og kan koste nye lygter som Kim siger.

Men en lommelygte, noget tålmodighed og lidt føling i fingerspidserne, så kan det lade sig gøre.. smiley

• #4   7. mar 2007 har lige stået og kæmpet med den og syntes sku ikke lige frem det var til at føle noget dernede.. :S ...

• #5   7. mar 2007 men tror det må vente til imorgen hvor jeg har noget mere tålmodighed og mere lys

• #6   7. mar 2007 Har lige gjort det så sent som for 1 time siden..

Når man har gjort det første gange, så er det let fremover.
    Men den skal presses frem (ud mod pæren) og så trækkes forsigtigt til hver sin side, og så vippes bagover - så står du med pæren i den gummimanchet.

• #7   7. mar 2007 hmm okay... ja jeg må jo se hvad jeg finder ud af imorgen.. smiley men hey den trænger jo også til angel eyes :D:D:D

• #8   7. mar 2007 det er ikke så slemt, men svært hvis man ikke har gjort det før.. tag et spejl og en lygte og se hvordan det ser ud.. men ellers tag stikket af pæren og føl med fingrene efter de to stikben på pæren. lige over dem sidder clipsen. den skal trykkes ind og til en udaf mod skærmen mener jeg. hvis clipsen sidder fast to steder, skal du gøre det sammen, tryk den ind men ud mod hver sin side...
    håber du kan bruge det.. lidt svært at forklare når jeg ikke kender lygten.. men har skiftet en hel del pære efterhånden...

OG smid ikke clipsen væk!! Væk = lort

• #9   8. mar 2007 jeg må prøve... men syntes bare den sidder sindsygt godt fast....

• #10   8. mar 2007 De sidder sindssygt.... 206 er det værste lort at skifte pære på.... hehe men efter at have været i lære hos peugeot sidder det i fingrene....

Indimellem burger jeg også en bette fatningsskruetrækker til at åbne clipsen med....

• #11   8. mar 2007 Men god ide med spejlet, så du kan se systemet inden du får flået for meget i det....

• #12   9. mar 2007 jeg har fundet ud af det.. og det var godt tip det med spejlet så man lige kunne se hvordan det sad...
    og derefter var det jo ikke rigtig noget problem så var det bare finger krafterne det kom an på...

Kommentér på:
udskiftning af pære pug 206

Annonce