5.188 visninger
|
Oprettet:
3 eller 4 cylindre {{forumTopicSubject}}
Hej . Jeg har været ude at prøvekøre en Peugeot 2008 1,2 e-Thp 110 alliere eat6, med henblik på køb. Jeg syntes den lyder som 3 cylinder og jeg kan kun se 3 strømfordelere. Sælger står fast på at der er 4 cylindre i.
Nogen der har et rigtigt bud.
Claus
jan 2016
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 57
Tilmeldt:
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 1.607
https://fdm.dk/nyheder/bilist/2016-12-lille-motor-med-stort-olieforbrug
mar 2020
Følger: 12 Følgere: 38 Emner: 4 Svar: 6
??
mar 2020
Følger: 12 Følgere: 38 Emner: 4 Svar: 6
jan 2019
Følger: 20 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 16 Svar: 124
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 96 Svar: 3.084
aug 2020
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
Og når du først har skrevet under på slutsedlen er det dig der skal bevise at sælgeren har påstået at den er 4 cylindret , hvilket bliver svært , og når du har skrevet under og kommer tilbage vil svaret være : " Det har jeg aldrig sagt " .
mar 2020
Følger: 12 Følgere: 38 Emner: 4 Svar: 6
Tak skal i have. Jeg går videre i min søgen.
Claus
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 611 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.637
Peugeot 2008 1,2 e-Thp 110 alliere eat6 specs, så tror jeg der ville dukke et svar op.
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 611 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.637
I kombination med den nye EAT6 automatgearkasse har 1.2 L PureTech turbo, 110 hk S&S EAT6 en CO2 udledning ved blandet kørsel på kun 110 g/km, hvilket gør den til en af de bedste benzinmotorer med automatgear i klassen.
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.492
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 96 Svar: 3.084
mar 2020
Følger: 12 Følgere: 38 Emner: 4 Svar: 6
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 96 Svar: 3.084
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 611 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.637
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 96 Svar: 3.084
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
Det er en spøjs udlænding af motorens karakter.
Dem jeg har kørt har været ufatteligt dårligt afstemt. Og matcher på ingen måder med den tekst du har fundet.
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.492
De fleste andre biler skifter man dog ikke tandremmen hvert 5 år som er tilfældet på dem i oliebad, hvorfor man har lagt den i oliebad forstår jeg ikke da gummi og olie aldrig er godt sammen
mar 2020
Følger: 12 Følgere: 38 Emner: 4 Svar: 6
aug 2020
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
Samme motor - samme problemer .
De bliver ikke løst af at motoren ligger i en anden modeltype !
aug 2020
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
3 cylindrede motorer er bare ikke bygget til at holde 500.000 km !
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 1.607
VW klare det også fint. Koreanerne kan også. Mon ikke at Honda 3cyl også tikker nogle km ind.
aug 2020
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 1.607
"3 cylindrede motorer er bare ikke bygget til at holde 500.000 km !"
okt 2002
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
De fleste andre biler skifter man dog ikke tandremmen hvert 5 år som er tilfældet på dem i oliebad, hvorfor man har lagt den i oliebad forstår jeg ikke da gummi og olie aldrig er godt sammen smiley.
Tandremmen i oliebad bliver opløst og smuldre og det sætter sig i smørekanaler og det gælder 1,0 og 1,2 ltr VTI motorer de ligger også i den nye Opel Corsa, FDM har beskrevet problemet.
Som sådan er der jo ikke noget galt med 3 cyl. motorer, men at PSA laver en motor der ødelægger sig selv er jo deres valg, jeg siger bare nej tak
jun 2010
Følger: 1 Svar: 38
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 1.607
"Daihatsu var gode, til de øgede ydelsen højere, end produktionsudstyret den gang kunne leve op til"
jun 2010
Følger: 1 Svar: 38
Jeg kan desværre ikke uddybe det yderligere, for jeg har det kun fra almindelig snak. Det er rigtigt fint, at du kan afkræfte den påstand, når det var eftertuning, der gav problemerne, og ikke Daihatsu selv. Jeg havde den gang en bekendt, som havde købt, den du nævner, og så længe vi stadig havde kontakten, var han voldsomt glad for den.
Jeg var lige havnet i grøften herinde blandt alle de andre med unøjagtige anekdoter.
aug 2020
Følger: 1 Svar: 4
vh
dec 2021
Følger: 1 Svar: 1
Min 1.2 110hk turbo fra 2016 drak temmelig megen olie kørt 77000 km og bøvlet en del med microstøv og en tandrem der smuldrede, har solgt bilen med stort tab til følge
3 eller 4 cylindre