966 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Golf 2 automatik Golf 2 automatik

Hej har en golf 2 fra 1990 1,6 75 hk med en automatgearkasse nu er motor så død og syntes enlig ikke de der 1,6 motor er til at støve op nogen steder og finder man endelig en så har de gået 300000 km og det syntes jeg er lidt for meget mit spørsmål er nu hvad for en motor kan jeg smide i den som vil passe sammen med gearkassen og stadig vil være lovlig tænkte selv på om en motor fra en golf 3 eller golf 4 måske kunne bruges men så er der jo noget med spidometter og alt det der håber der er nogen der kan hjælpe mig på vej på forhånd tak

Slå lyden til
00:00
/
00:15
LIVE

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2 automatik
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.898
    #1   5. jan 2021 Du kan kun lovligt bruge de originale 1,6. Måske en 1,8 lige går under grænsen for de 20 procent, men de har alle kørt ligeså langt. Så må du jo købe en der har gået 300 og få den renoveret. Men jeg havde sku kørt bilen til skrot, den har ikke værdi nok til at klare sådan en rep.

• #2   5. jan 2021 300000 er jo ingenting for sådan en motor den er jo lige kørt til en god service med noget godt olie så køre den 100000 mere

• Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #4   5. jan 2021 Nu tror de fleste der ejer en Golf II jo at de er 50.000 kroner eller mere værd , så der skal selvfølgelig en brugt motor i en sådan en .

Problemet er bare at hvis sådan en bil bare har kørt 10.000 km om året, så er de tæt på 300.000 da 2021 er året hvor det er 30 år siden at Golf II udgik af produktion i Europa .

Mange af de overlevende Golf II har jo kørt de første år af deres liv syd for den danske grænse, og mange er dem blev så spolet 100.000 km ( eller mere ) baglæns på kilometertælleren inden de blev solgt i Danmark, så 300.000 km er det tal vi kender - mange af dem har sikkert kørt 400.000 + km .

Husk der er forskel på motorer beregnet til karburator, og motorer beregnet til indsprøjtning - her er det vigtigt at du får en motor med den rigtige motorkode .

• #5   5. jan 2021 Jeg er total ligeglad med hvad den er værd og hvad den bliver værd skal bare have den ud og køre igen er glad for den og vil ikke af med den så nop ikke et spørsmål om hvad der kan betale sig mere et spørsmål om hvad der er best smiley

• #7   5. jan 2021 hvis prisen er ligegyldig så renover motor

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.623
    #8   5. jan 2021 Hvad er der galt med nuværende motor?

• #9   5. jan 2021 Du kan lovligt gå fra 75 hk til 90, det er lige de 20% soom er max, men om du kan finde sådan en motor med den rigtige kode er en anden sag.
    Det er da helt klart at 10.000 ofret på sådan en bil er fint når du kender resten af bilen godt, så ved du jo hvad du har smiley

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.898
    #10   5. jan 2021 Hvis du er ligeglad med bilens værdi, så få da den motor sendt til renovering. Medmindre den har sat et ben ud af siden..Så har du så tæt på en helt ny motor i bilen du kan komme.

Kommentér på:
Golf 2 automatik

Annonce