{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Dele til w126 {{forumTopicSubject}}

Hej alle! Har købt mig en w126 300sd Turbo diesel fra 82.
Men kan satme ikke finde nogen steder man kan købe dele til sådan en hund?
Sider som autodoc, ftz, t hansen og auto g har et minimalt udvalg?

Der udover leder jeg efter steder (eller personer) der kunne sku og have reservedels tegninger til den?

Nogen der har nogle ider smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dele til w126
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
    #1   11. mar 2021 Mercedes benz classic center.....Der er en i tyskland og en i usa....Nok det eneste sted du finder dele til den....

• #2   11. mar 2021 har du evt et link til den tyske side? kan umidlbart ikke finde den smiley

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
    #3   11. mar 2021 Nej, jeg husker det bare fra et afsnit af wheeler dealers hvor de lavede en mercedes fra 80érne....MEn måske det skal gå igennem mercedes danmark....De må da kunne skaffe delene hjem...

• #4   11. mar 2021 Gørløse Autoimport www.autoimport.dk

De må kunne ....?

• #5   11. mar 2021 Liner det sku ikke smiley Springer direkte over w126 serien.
    De har til w109 og w140 smiley

• perunimog
    perunimog Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 4 Svar: 106
    #6   11. mar 2021 Har du prøvet ved mercedes? Indtil videre har jeg kunnet få det meste til min 190 2,6 fra 1987.

• #7   11. mar 2021 Hvordan er deres priser??
    og de har væld ikke en side man selv kan side og tjekke igennem?
    Tænker det lidt træls hvis man ikke har org nr, eller ved præsics hva man skal ha?

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 312
    #9   11. mar 2021 Jeg ved at man før kunne købe en cd-rom ved mercedes på den konkrete bil med komplet reservedels katalog. Kostede 500,-.
    Ellers kan du høre folmers auto på fyn.

• #10   11. mar 2021 Du kan få alt, til alle årgange Mercedes, om den så er fra1800 tallet. Ja det koster knaster. Derimod kan du ikke få en skid til mange Japanere fra midt start 90erne mere. Har i set hvad originale brugte Supra dele som lygter koster haha. Der er en begrænset mængde af det derude.

• #11   11. mar 2021 #10

Ville det ikke også se dumt ud med Supra forlygter på en W126 ?

JEG FINDER SELV UD !!!!!

• #12   12. mar 2021
    Om - Folmers Auto www.folmers-auto.dk › about
    Folmers auto har beskæftiget sig med Mercedes-Benz i mere end 25 år og med. hovedvægten på de ældre og specielle biler, dette betyder dog ikke, at vi ikke ...

Mvh. Gert

• #13   13. mar 2021 @Anders K Kan sku godt ske det ikke er nemt til en supra, men syntes sku heller ikke det er for nemt til denne smiley Min 240 var satme nem at få ting til i forhold til denne smiley

Kan da forsøge at tage fat i folmers eller mercedes.

Men der må sku være nogle tyske sider, der også har dele til 300SD og ikke kun benziner. Niemoeller har desvære kun til benzinmodellerne smiley

Har fundet lidt på Ebay (amerikanske) Men det sku ikke holdbart smiley

Og lige pt står det på noget dræn fra turbo der smider olie smiley

• perunimog
    perunimog Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 4 Svar: 106
    #14   13. mar 2021 problemet er jo nok,at den blev bygget og solgt til usa for at mercedes kunne leve op til deres krav til flådeforbrug.Så vidt jeg ved blev den aldrig officielt solgt i europa.Muligheden for stumper er derfor nok størst i usa,

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 312
    #15   13. mar 2021 Dræn fra turbo?? Tror det er o-ringe der sidder på din olieretur rør

• #16   13. mar 2021 Jeg syntes ofte ikke at dele ved Mercedes er unormale dyre.
    Det er jo kun delene du skal købe og ikke monteringen.
    Dem jeg har været ved har altid været venlige og hjælpsomme.

• #17   13. mar 2021 #14 Ja den er importeret fra USA men tænkte stadig der måtte være nogle tyskere der har haft købt dem smiley Det trods alt om617 motoren og hva jeg kender til det har motoren (også med turbo) været brugt i andre modeller fra den årgang???

#15 ud fra hva jeg kunne finde ud af er det korrekt dog sider der en gummi pakning nede i bunden hvor røret går i blokken jeg også kunne tænke mig at få fingrende i smiley
    https://www.ebay.com/itm/Turbo-Oil-Drain-Pipe-Gasket-Seal-Kit-Mercedes-Benz-OM617-300D-300CD-300SD-300TD-/193674057853

#16 Hvis der ikke er andre løsninger må jeg sku nok tage fat i dem. Syntes bare altid at forhandlere tager extreme priser for alle reservedele smiley

• #18   13. mar 2021 "Hvis der ikke er andre løsninger må jeg sku nok tage fat i dem. Syntes bare altid at forhandlere tager extreme priser for alle reservedele "

Come on ......

Du har købt en meget speciel bil, som der nærmest ikke er flere af , og så forventer du at reservedelene er let tilgængelige og til foræringspris ?

Hvis jeg var dig ville jeg sælge bilen hurtigst muligt, og hvis det er en W126 du ønsker dig, så var det måske en mere udbredt benzinmodel du skulle have købt ?

• #19   13. mar 2021 Det er nu en fed slæde sådan en mercedes og mekanisk kan den vel næsten ikke slides op.
    Mht. at købe af forhandlere kan du risikere god service og brugbare oplysninger om erstatningsdele/kendte fejl/løsninger.
    Prøv dog at spørge hos Folmer, der er sikkert ikke købetvang og måske er priserne tilpasset den verden de skal drive forretning i.
    Mvh. Gert

Kommentér på:
Dele til w126

Annonce