820 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "sæder BMW"
Sæder BMW
Hejsa, har undersøgt en helvedes masse på nettet omkring sæder til min bmw f30. Ved at forsæderne fra en f80 m3 passer i min bil, men er blevet tilbudt nogle fine forsæder fra en f82 m4. Er der nogen...
Hejsa, har undersøgt en helvedes masse på nettet omkring sæder til min bmw f30. Ved at forsæderne fra en f80 m3 passer i min bil, men er blevet tilbudt nogle fine forsæder fra en f82 m4. Er der nogen...
Skrevet af: Thomas R - 25. jun 2020
Komfort BMW Spots sæder
Jeg har netop købt mig en ny BMW iX3 med læder sportssæder. Jeg har ikke tidligere kørt med sportsæder så jeg kender ikke ulemper/fordele. Problem er at jeg sidder rigtig dårligt i sportsæderne og s...
Jeg har netop købt mig en ny BMW iX3 med læder sportssæder. Jeg har ikke tidligere kørt med sportsæder så jeg kender ikke ulemper/fordele. Problem er at jeg sidder rigtig dårligt i sportsæderne og s...
Skrevet af: Thomas Thomsen - 14. jul 2022
BMW E39 sæder
Er det rigtigt, at bagsæderne fra en E39 Touring IKKE passer i en E39 Sedan (eller limousine som tyskerne kalder den) ??
Er det rigtigt, at bagsæderne fra en E39 Touring IKKE passer i en E39 Sedan (eller limousine som tyskerne kalder den) ??
Skrevet af: Morten Nyborg S - 12. jun 2014
Spar penge på din forsikring
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
Men der skulle laves nogen små beslag til bagerste monteringshuller som jeg husker det
sæder BMW