{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.459 visninger | Oprettet:

Afmontere parkeringssensor {{forumTopicSubject}}

Hej

Min Megane fra 2010 har en org parkeringssensor med en periodisk fejl, så den hyler konstant og giver en fejlmelding i info display.

Jeg har intet behov for parkeringssensoren, så jeg vil gerne afmontere den, men hvordan gøres det uden at få fejlmelding efterfølgende.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afmontere parkeringssensor
  • #2   7. maj 2021 PDC skal kodes fra med tester, hvis du ikke kan slå det fra i info(kan man på Laguna 3). Nogle modeller har en kontakt ved lygtejustering, som kan laves permanent.

• #3   8. maj 2021 Hvis det er originalt monteret fra fabrikken, er jeg ikke sikker på at du kan få bilen synet uden baksensoren , da den sikkert er typegodkendt med den .

Når det er sagt er det jo så heller ikke sikkert synsmanden opdager det ....Men alligevel ... En ny sensor koster vel ikke alverden ?

UPDATE : FTZ tager 240 kroner ex moms for sådan en sensor ( med forbehold for at jeg har fundet den rigtige - jeg har jo ikke dit registreringsnummer ) .

• #4   8. maj 2021 Hvis det kan blive et problem ift. syn, så skal det selvfølgelig laves.

Hvordan fejlsøger jeg systemet, der er jo mere end en sensor - der er vel en bedre måde end at købe en ny sensor og prøve sig frem.

Kommentér på:
Afmontere parkeringssensor

Annonce