{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke bolte og møtrikker til Civic??
  • #1   17. mar 2007 øhm.. Du vil altså prøve at skaffe org bolte?

• #2   17. mar 2007 Ellers er det da bare ind i jem og fix

• #3   17. mar 2007 øhm, hvor i bilen er det du hentyder til ? tror sgu der er forskel på motorbolte, hjulbolte, skærmbolte osv smiley

• #4   17. mar 2007 Det er nogen gange nogle meget mærkelige spørgsmål folk har. Men der er ingen der bruger org bolte. Og dem bolte du skal bruge har en tykkelse, længde og en brede.. Find ud af hvad det er du skal bruge og tag ind til jem og fix

• #5   17. mar 2007 Det er ikke org. bolte jeg skal bruge. Det er målene på dem. Min bil er til maler og skal bruge dem idag. Hvis i har prøvet at rode i civic ved i også at det er de samme bolte og møtrikker næsten over alt. Her tænker jeg primært ude i motorummet.

• #6   17. mar 2007 Hejsa!

Jeg er selv igang med en omfattende renovation af en mini, hvor jeg har skiftet stortset alle bolte/møtrikker/skiver med nye blanke smiley

Jeg havde et måleblad til at måle hvilken slags gevind (UNC UNF eller Metrisk), min mini er engelsk så alt er stortset UNF, ved ikke hvilken slags gevind der er på en Honda..

Men hvis du får et måleblad kan du nemt fastslå hvilket gevind du har, også måle længde og bredde.. Ud fra de værdier kan du bare bestille alle hos Würth..

Kommentér på:
Hvilke bolte og møtrikker til Civic??

Annonce