{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

klaus E
klaus E
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 4

Citroen Berlingo 2004 {{forumTopicSubject}}

Venstre siderude motor til oprulning af vinduet var i stykker så byt til nyt .....virker heller ikke hvad er trikset ? Der kommer 12 v fra kontrakt i 3 sekunder videre til relæ både strøm ind og ud af relæ hvid ledning på motor viser ingen ting og hudfarvet er der 12 v på ..... motoren har stik med 2 ben og formentlig stel på montage skrue, motoren regere overhovedet ikke ?
Er de to ben på motor plus / minus? Er der noget jeg har overset ?
Mvh Klaus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citroen Berlingo 2004
  • #1   12. jun 2021 Der er 12v på motor, men du skal måle lidt på systemet, og din rudekontakt smiley

Jeg har rodet med det et par gange, og mit gæt ville være 95% dit rude modul der er dårligt smiley der er vist 6 ledninger i det, og husker det som et grønt modul.

Mener boksen sidder i højre side, ind mod gearstangen/midterpanelet, eller også var det ud mod døren. Nogle år siden jeg sidst havde sådan en bil inde og rode med smiley

Find et andet modul hos en hugger, eller skil det ad og tjek loddninger.

• klaus E
    klaus E Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 4
    #2   12. jun 2021 Vi har et andet mondul og kan måle strøm ud men motor har ingen reaktion den hvide ledning er i tvivl om det er stel - så motor skal have plus og minus på de 2 ben ?

Kommentér på:
Citroen Berlingo 2004

Annonce