Aircon - Audi A4 {{forumTopicSubject}}
Min Audi A4 Avant (2012) har et defekt klimaanlæg. Blæseren virker fint, A/C knappen lyser når jeg tykker på den, men der blæses ikke kølig luft ind.
Jeg har haft bilen forbi min lokale mekaniker, der skiftede kompressor og fyldte kølemiddel på. Desværre løste det ikke problemet. Det var halvdyrt, så en smule tæls.
Jeg har efterfølgende haft bilen på autoriseret Audi værksted i anden sammenhæng, hvor jeg bad dem kigge på A/C problemet også. De kunne ikke finde fejl (i bilens computer antager jeg), men foreslog at genfylde kølemiddel. Det sagde jeg ok til, men problemet er stadig det samme.
Det er mega træls, fordi jeg vil virkelig gerne have et klimaanlæg der virker (kører til frankrig om en uges tid). Jeg er i vildrede hvor jeg skal henvende mig for at få kvalificeret hjælp. Er der nogen der har et godt bud på et værksted, der kan løse problemet? Gerne i København/omegn.
mar 2019
Følger: 9 Følgere: 116 Biler: 3 Svar: 1.032
Lyder som udmelbart til din ac kompressor ikke slår til. det kan der hver flere grunde til bla manglende tryk, død tryksensor, knækket ledning eller død kompressor. det er iværtifald nogen af fejl mulighederne
maj 2009
Følger: 1 Svar: 2
Ville de eksempler, du nævner som mulige fejlkilder, ikke være logget i bilens computer hvis de var årsagen?
mar 2019
Følger: 9 Følgere: 116 Biler: 3 Svar: 1.032
sep 2006
Følger: 49 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 4.060
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 27 Emner: 42 Svar: 2.194
Jeg ved jo ikke hvor længe du har haft bilen, men du har vel ikke trykket ECON knappen til så der er lys i den.
Mvh. Gert
maj 2009
Følger: 1 Svar: 2
Hvis nogen kender et værksted specielt gode til klimaanlæg, i Københavnsområdet, må i gerne anbefale.
aug 2016
Følgere: 3 Svar: 203
jan 2021
Følger: 13 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 439
aug 2002
Følger: 35 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 32 Svar: 878
Aircon - Audi A4