1.441 visninger
|
Oprettet:
Tændrør til VW Polo 1.2 TSI årg. 2014 ? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har lige haft et af tændrørene på min Polo skruet ud for lige at se hvordan det så ud. Egentlig så det fint ud, men jeg ved ikke hvor gamle de er !
Derfor havde jeg tænkt mig at jeg ville udskifte dem.
Tændrøret hed: VWAG NGK, og hvis man spørger hos en VW forhandler får man en laaang smøre om kvalitetssikring af VW godkendte reservedele.
Samtidig får man at vide at prisen på 1. - altså et stk. tændrør hos VW er 259 kr + moms.
Det må være lavet af guld, for jeg var skisme da lige ved at få noget galt i halsen over at høre sådan en pris på et skide tændrør ?
Leif
sep 2020
Følger: 5 Følgere: 173 Emner: 7 Svar: 851
Som det fremgår af det tændrør du selv har skruet ud, så ejer VW ikke selv en tændrørsfabrik og får deres fra NGK ( som iøvrigt er japansk ) . Jeg tvivler på at NGK laver tændrør i "original" kvalitet og i uoriginal kvalitet .
Gå du ned til din lokale reservedelspusher og oplys registereringsnummeret på din bil , og vil du gerne have NGK , som jo er VW`s leverandør så bed specifikt om det mærke .
Bosch og Denso laver helt sikkert også udmærkede tændrør til sådan en Polo .
mar 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 1.051
https://www.bildeleshop.dk/ngk/14433601
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.672
sep 2020
Følger: 5 Følgere: 173 Emner: 7 Svar: 851
Det kan godt være prisen er den samme , men tændrørene er ikke ens på 8 og 16V modellen , og vi ved jo ikke hvilen motor TS har i sin bil ?
sep 2016
Følger: 20 Følgere: 90 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 59
Tændrør til VW Polo 1.2 TSI årg. 2014 ?