{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Nic E
Nic E
Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 4

VOLVO 850 T5 Gearkasse {{forumTopicSubject}}

Hej Alle, står og er ved at købe en 850 T5 2,3 T , den har defekt gearkasse og der medfølger en anden, men er der nogle der har styr på de gearkasse koder hos volvo..
den er fra 1996, køre t5 med anderledes automatgearkasser end de almindelige 850'er ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VOLVO 850 T5 Gearkasse
  • #1   16. dec 2021 det bedste er at tage fat i Volvo og så forhøre dig om hvilke typer du kan bruge, men tænker da nok det er plug and play.
    dog er jeg mere i tvivl, hvis det er aut.gear pga styreboksen (jeg selv kører man.)

• Nic E
    Nic E Tilmeldt:
    dec 2021

#2   16. dec 2021 Hej Jacob.. tusind tak for svaret, jeg prøver volvo i morgen...
    fik bare af vide af en Ophugger idag at der var forskel på de automatgearkasser t5 køre med og dem andre 850 køre med, trods samme årgang, men jeg må få tjekket koderne ved volvo i morgen...
    god aften og tak

• #3   16. dec 2021 Mener ikke der er, men derfor kan det godt være en forskel ja, så tjeck hellere hos Volvo..
    Hvis den 'nye' , har styreboksen medfølgendende er det bare at bytte om, skulle jeg mene. For er ikke sikkert at 'gammel' boks m.m. passer sammen med 'nye'.

• Nic E
    Nic E Tilmeldt:
    dec 2021

#4   17. dec 2021 Hej Jacob... tusind tak for din viden, jeg snakkede med volvo idag, og de kunne oplyse mig at gearkasserne passede sammen, så det var meget hjælpsomt med dit tip.. tusind tak og god aften... smiley

• #5   17. dec 2021 velbekomme da??.
    hjælper gerne en anden gang, hvis det er??

• Nic E
    Nic E Tilmeldt:
    dec 2021

#6   17. dec 2021 Tusind tak for det.... er dog nok kommet til enighed om med KK autoteknik at bygge den om til manuel, da det kan gøre til en fornuftig pris, og så har den nemmere ved at komme til at yde det ønskede HK- resultat.. da den gerne skal ud at sætte nogle nogle biler til dørs ved Track-days smiley

• #7   18. dec 2021 lyder som fedt projekt??.
    må du fortælle mere om henad vejen??

• #8   22. dec 2021 Fedt, jeg har selv tidligere overvejet at lave en 850 BTCC racer kopi til track days. Fik bare ikke gjort noget ved det, og valgte istedet en bil der fra fabrikken er god til track days.

Hvis du ikke allerede følger ham her kan det anbefales:
    https://instagram.com/myvolvo850rtrackdaycar

Kommentér på:
VOLVO 850 T5 Gearkasse

Annonce