Webasto rørføring på Golf 2 Webasto rørføring på Golf 2
Hey i denne kolde tid er det jo lidt svært at få varme i bilen og har et par Webasto diesel fyr liggende som jeg længe har udsat at sætte på min Mtdi Golf 2, Men måske får jeg taget mig sammen til det denne gang. Har dog et spørgsmål angående rørføringen. Er det korrekt at jeg bare skal sætte det imellem metal røret fra motor og på slangen til varme apparatet?
Altså så alt vand der kommer ind i kabinen går igennem fyret, det er det eneste jeg kan komme på, men jeg tænker om så vandet vil kunne pumpe rundt med fyret slukket? eller er det ikke et problem?
Det er en del år siden jeg fandt fyrene hos huggeren, så kan ikke huske hvordan de sad til. Men de er testet og virker
Og et spørgsmål til fremtiden. Til at starte med så fusker jeg nok bare en tank til diesel.
Men hvor er det bedst at få diesel fra i motor rummet? skal jeg tage det inden eller efter diesel pumpen? Syntes jeg har set Ældre tdi motorer med et lille udtag på en af de slanger
Anyway på forhånd tak for svar og hav en god bagjul og nytår
nov 2005
Følgere: 166 Biler: 6 Emner: 172 Svar: 12.200
slangen Der afmonteres fra varmelegeme, skal kobles på indgang til fyret
så når fyret varme vandet op, så laver det varme i kabinen først
og med tiden når det køre, så varme det motoren op også
mar 2019
Følger: 9 Følgere: 130 Biler: 4 Svar: 1.063
nov 2005
og selv om fyret ikke andvendes til parkerings varmen, så skal der altid tilsluttes eskteren vandpumpe for cirkulation
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 2.394
jan 2011
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 237
nov 2005
der kommer stadig varme i kabinen selv om fyret/el pumpen ikke køre.
og fyret ikke har været tændt.
så der må være cirkulation i systemet
jan 2011
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 237
nov 2005
så vil man ikke undvære det igen.
mit fyr bliver flyttet over i min ny(brugt) indkøbte vinterbil, når jeg skalntilnat køre i den
Webasto rørføring på Golf 2