Skift af generator {{forumTopicSubject}}
Hej i kloge hoveder.
Her igår satte jeg i min bil som er en colt fra 2005. Lortet ville ikke starte, der car ingen kontakt whatsoever. Jeg fik en kammerat til at komme med kabler og vi fik startet bilen, men alle lamper lyste og dashboardet flikkede hele tiden. Radioen gik ud og jeg kunne knapt bruge viskerne, den elektriske servi hakkede også.
Værst blev det da jeg holdt i tomgang, så gik lortet ud. Det kan vidst kun være generatoren, eller tager jeg fejl.
Jeg har fundet en ny, men sybtes det er bøvl at skifte, har ikke værktøjet, nogle som er friske på maks 1 times arbejde i ude i det fri i indre by københavn- mod betaling selvfølgelig!!!
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.130
så få målt om dit batteri er i orden.
evt lad det op og mål på det.
mål også om generatoren lader eller ej.
alt andet er ren gætværk
for skifter du generator og har samme problem, hvad så ?
et helt dødt batteri, som er der er i stykker
kan sluge en masse strøm, så generatoren ikke kan lever nok til at holde bilen igang.
jul 2016
Følger: 11 Følgere: 43 Emner: 19 Svar: 64
Men ja batteriet var HELT fladt ingen kontakt overhovedet og det er underligt, fordi kørte hele dagen før
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
En gammel diesel motor med mekanisk styret pumpe kan.
Det kan let være et batteri der er faldet groft sammen. Kan også ligeså let være din generator. Derfor skal begge kontrolleres. Et dårligt batteri kan tage livet af generatoren
jul 2016
Følger: 11 Følgere: 43 Emner: 19 Svar: 64
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 400 Svar: 11.298
Ikke generatoren .
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
For er der som en Alfa GTV V6turbo så skal du havde motor ophængløsnet og motorbro på for at få den ud.
Er det som en Corolla fra 90'erne så det lige ud af landevejen..
Istedet for at bruge penge på en fremmet skifter for dig. Så køb lidt værktøj og lav der selv. Der er kun Win's med den løsning
Skift af generator