{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie temp
  • #2   28. mar 2007 oliestanden har checket, den har hverken tabt eller brugt mere end normalt. tænkte lidt på om filteren kunne være stoppet lidt eller hvad?

• #3   28. mar 2007 Nej det ikk derfor. Synes du skal starte med at tjekke om din måler virker rigtig

• #4   28. mar 2007 ud fra at dømme med min lille viden om biler, vil jeg mene den passer rimelig godt, den begynder at bevæge sig efter 10min kørsel, så begynder den at stige lidt i grader og når et rimelig fast punkt efter et godt stykke tid, men den har det med at nærme sig det røde felt engang imellem efter langtids kørsel, men ved alm kørsel intet race

• #5   28. mar 2007 det er din vand som køler din olie ned. Så'n er det på min. Sikkert også på din. Tjek det

• #6   29. mar 2007 min toppakning er lige blevet skiftet efter et service, har ingen utætheder eller lign, taber ikke olie samt vand, men afligevel bliver min olie temp sindssygt højt. kan det ske den tidligere ejer har fyldt en forkert olie på evt en fortynd olie?

Kommentér på:
Olie temp

Annonce