Gevind - drejebolt - kuglelejer {{forumTopicSubject}}
Hey BG
Nogen der har nogen anelse om hvor jeg kan få fat i drejegevind - drejebolte der kan dreje i 360 grader, evt kan 180 graders også bruges.. El eller manuel. Dog helst el. Tryklufts kan desværre ikke bruges, heller ikke hydraulik. Bliver for dyrt.
Ang. størrelse er alt lige fra 2cm til max 5cm omkreds brugbart. Dog er det et krav at de skal kunne monteres med minimum udhæng da de skal sidde imellem 2 glasfiber plader som skal bruges ang. anlægs opbygning i et bagagerum.
Håber nogen kan hjælpe mig for er lidt lost.. Og håber sq folk kan se hvad det er jeg søger Måske lidt svært at forstå.
Forestil jer en gammel film hvor man ser sådan en sving mur. Tag så den mur, lig den ned og sæt en sub i istedet for en kamin måske eller højtaler.. håber det hjalp.
På forhånd tak.
Mvh Chris
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.286
maj 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 28 Svar: 363
sep 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 260
sep 2004
Du er inde på noget af det rigtige.. god ide med at tilføje en aksel da...
Ideen var at de skulle monteres på alle anlægs delene.. så når du åbnede bagagerummet ville alle delene dreje og derved komme til syne og begynde at spille.. Det hele ville ske ved hjælp af tryk på en knap.
Udover dette for at tilføje det en anderledes "touch" ville alle dele sidde asymetrisk! - Skal sidde bagi i coupe'en hvor at bagsædet bliver revet ud således at der kun vil være plads til en person omme bagi, omgivet af anlæg.
Nu vil jeg sq ikke sige mere.. skal ikke afslører det hele
Skal bare have en del af de her dele da der er snak om en del ting til det anlæg der skal kunne dreje osv.. samt et mareridt af kabel trækning hehe
sep 2004
sep 2006
sep 2006
hehe
sep 2004
Haha disko fræs ;D Jo jo.. back to the 80's haha! Ej, det bliver med stil.. ikke noget overdrevet.. ville jeg ikke kunne holde ud da ;( Da bilen skal bruges til foto sessions er det udelukkende til show på billeder til forskellige firmaer osv
Ja må lige få fat på en elektrikker.. og så en maskinarbejder til at kigge på lejre osv..
sep 2006
sep 2004
Selv om det virkelig er fristende at vende tilbage til faget.. synes jeg er ved at kører lidt død i de nye jobs.. må se tiden an.
Har dog ikke de vildeste forstand på de lejre der må jeg sq indrømme.. altså selve opbygningen af dem.. kan jo sagtens se det for mig i praksis.. men lige hvordan og hvorledes ned til mindste detalje er jeg lidt lost sq! Desuden er 10 øjne bedre end 2 også.. samt input fra andre jo.
sep 2006
sep 2004
Hehe skal jeg gøre til den tid da..
Lige pt er renoveringen igang af alt mulig andet på bilen after hærværket så der går nok en rum tid først
Ang. location så bor jeg i sæby, nordjylland hvilket du kan se under min profil jo
Gevind - drejebolt - kuglelejer