{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Audi A4 b6 1.8T 2004 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et spørgsmål til alle Audi eksperter
Har købt en Audi af en 4 timer efter vil den ikke starte efter jeg har slukket den.
Intet strøm i speedometer, central lås osv. Nu har mig og nogle gutter kigget det igennem og vurderet det kunne være motorstyring???????

Er der nogen der har nogle ideer om andre mulige fejl eller hvor man får far i en motorstyring 8eo 907 411

Håber i kan hjælpe for vil virkelig have den bil til at starte ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 b6 1.8T 2004
  • #1   4. jun 2022 Tjek batteriet inden du gør mere.

• #2   4. jun 2022 Har tjekket batteriet, den viser der er stadig strøm, og hovedsikring er ikke sprunget

• Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 31 Svar: 3.010
    #3   4. jun 2022 Bundstykke kunne være en mulighed.

• #4   4. jun 2022 Stik og kabler det er jo en ældre bil så det kunne sagtens være et tæret stik eller kabelbrud et sted eller måske dårlig forbindelse i sikringsboksen..
    edit....
    Havde en S8 D2 hvor plastboksen i motorrummet hvor motorstyring og gearkasse styringen sidder, en ellers vand tæt kasse hvor det sidder i ly for vand og fugt her var en del af stikkene irret væk men ved første øjekast så det hele fint ud så det var først ved adskillelse vi opdagede fejlene så tænker dit problem sagtens kan være noget lignende.

• #5   4. jun 2022 Er der ikke noget som helst der viser du sætter tænding på ?. Prøv evt. at sætte startkabel fra - pol på batteri til motorblok, bare for at udelukke at det er en dårlig stel. Ellers er tændingsbundstykke et godt bud.
    Motorstyring tør jeg godt vædde en pilsner på ,at det ikke er grunden til fejl.
    Mvh. Gert

• #6   4. jun 2022 Du skriver i PB at der ikke er noget der reagere når du drejer nøglen. Det er bedst at skrive her, hvis der kommer en løsning andre kan have gavn af.
    Det tyder på at der ikke kommer strøm på bilen. Om det er stelkabel -pluskabel -tændingsbundstykke eller en af de store sikringer over pedalerne er svært at svare på. Prøv lige det jeg skriver med startkabel.

• #7   4. jun 2022 Okay. Prøver lige men det kan først blive i næste uge engang. Dog hører jeg forskellige idéer til hvad det kunne være, lednings brud eller irret, motorstyring der er brændt af.

Min ven testede strømmen omme bag ved bassen, og der var gennemgang

Kommentér på:
Audi A4 b6 1.8T 2004

Annonce