{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

Thomas M
Thomas M
Tilmeldt:
1. apr 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Autogear "RYK" på mercedes mellem 3-4g {{forumTopicSubject}}


Jeg har en Mercedes 190E 2,0 auto


Og den skifter lige hårdt mellem 2 og 3 gear.

og når jeg så bremser ned og vil holde stille , så skifter den jo automatisk ned i gearne. men det giver et rigtigt "bumb" omme bagfra!

Måske har jeg fyldt for meget olie på? har lige fyldt på


og hvormeget kan der være i Oliegear karret??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Autogear "RYK" på mercedes mellem 3-4g
  • #1   1. apr 2007 når du skal tjække en med automat skal du starte bilen. skift op igemmen alle gear stille og roligt uden at køre, sæt den i p igen og gå ud og se på pinden mens bilen går i tomgang


  • Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   1. apr 2007 ja. men hvad kan problemet ellers være??


  • #3   1. apr 2007 puuha... ikke godt det der.. min amerikaner er på værksted her i weekenden og få renoveret gearkassen... den havde samme problem som din, skifter med hårde ryk, som om den ikke koblede ud... du kan tjekke om farven på olien er rød som den skal være ? min var kul sort, og lugtede af brændt kobling.. det er simpelthen koblingspladerne der er slidt helt ned så den ikke kan koble ud mellem gearene smiley jeg vil tro din har samme problem

  • #4   1. apr 2007 Der sidder en vacumdåse ved gearkassen der styrer det der. Skift den...

    Og hvis du er fra Århus, så kør forbi Lubbens Auto. Han ved hvad den fejler


  • #5   9. apr 2007 Du skriver du har hældt olie på? prøv at skift olie og filter,skal skiftes ved hver 60000km.
    der sider da en oliepind hvis du hiver den op kan man se hvor meget olie der er på,hvis du ikke ved hvor meget olie der går på,så kik i din manual,og har du ikke en manual så ring dog til mercedes og spørg dem,så skal de nok fortælle dig det du skal vide.


Kommentér på:
Autogear "RYK" på mercedes mellem 3-4g

Annonce