{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Jørgen O
Jørgen O
Emner: 1 Svar: 2

Golf 4 TDI - motor ikke varm? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har en gammel Golf 4 TDI som ikke bliver varm. Jeg pendler 45 km hver vej dagligt men termometer-nålen kommer ikke ud af det nederste felt på måleren og minimalt hvad varme der kommer ud af varmeapparatet. Hvad kan det skyldes?

Har lige testet de 3 gløderør der hjælper med at varme vandet op med en ledning fra + på batteriet. De gnistre alle 3 så der er forbrug.

Måske nogen har et disgram så man kan studerer strømvejen?

Vh. Jørgen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 TDI - motor ikke varm?
  • #1   18. dec 2022 har du tjekke termostat

de 3 gløderør er bare så det går lidt hurtigere de er slet ikke nok til at varme bilen op

• Jørgen O
    Jørgen O Tilmeldt:
    dec 2022

#2   18. dec 2022 Nej, termostaten er ikke tjekket. Men motorblokken varmes vel op før termostaten åbner og temperaturføleren sidder vel i blokken. Så det er som om at vandet omkring blokken ikke bliver varm og derfor næsten ingen udslag på uret.
    Eller er jeg forkert på den…..?

• #3   18. dec 2022 det har du helt rat i men hvis termostat sidder fast i åben position eller slet ikke er i bliver den aldrig varm i den her kulde

• Jørgen O
    Jørgen O Tilmeldt:
    dec 2022

#4   18. dec 2022 Jeg er også kommet til den konklusion at det er termostaten der står åben.
    Prøvede at sætte en klem-tang på slangen til køleren for at blokkerer den. Temperaturen steg lynhurtigt til 90 grader.

• #5   18. dec 2022 der var godt det er et nemt og hurtigt fix husk at hælde kølervæske på igen ikke bare vand

Kommentér på:
Golf 4 TDI - motor ikke varm?

Annonce