{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Fejlfinding/fald i omdrejninger/støj {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har en kia rio fra 2014, og i dag på motorveje n begyndte den at miste trækkraft, samtidig begyndte den at brumme når den fik gas, lidt samme lyd som hvis der var monteret et kn filter, eller utæt luftfilter, lidt efter opførte den sig normalt igen. Efter et stykke tid kom det igen og jeg gav dem fuld gas imens jeg koblede ud, her gik den kun til ca 4000 omdrejninger hvor motorlampen blinkede, jeg slukkede bilen og startede igen så lyste lampen ikke mere, og den gik bedre men stadig en smule ujævnt, her efter den er blevet kold køre den fint igen.

Nogle der har et bud på hvad der ka være gået galt..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejlfinding/fald i omdrejninger/støj
  • #1   12. maj 2023 Er selvfølgelig kun gætterier herfra, men et bud kunne være udstødningen der kunne være flækket og derfor får lambda sonden nogle forkerte værdier, et andet gæt kunne være at brændstoffilteret nede i tanken er stoppet til, det er ikke første gang det sker på en Kia Rio
    Start med at få en tester på så du ikke skifter i blinde

• #2   12. maj 2023 Ja det kunne være et par gode bud, dog stoppede støjen da den begyndte at gå normalt igen. Men ved ikke om man kan måle på filtret. Når det kommer og går kunne det godt være stoppet filter, bare mærkeligt med lyden. Kunne det være noget katalysator.

• #3   13. maj 2023 På med en tester
    Alt ander er Rent gætværk

• Sigurd K
    Sigurd K Tilmeldt:
    mar 2024

Svar: 1
    #4   7. mar 2024 Hej Claus

Jeg har nøjagtigt samme problem??????? blev du klogere på hvad det var?

• Christine M
    Christine M Tilmeldt:
    maj 2024

Svar: 1
    #5   1. maj 2024 Jeg har lige afleveret vores Kia Rio 2014 på værksted i mandags. Pludselig problemer med uregelmæssig trækkraft, og støj (ligesom en løs plade) når jeg kobler ud og træder /slipper speeder. Ikke hele tiden, men et par gange på en kort eller længere tur. Ingen advarselslamper, og tester viser ingen fejl. Har I andre fundet ud af, hvad det kunne være?

• #6   2. maj 2024 #5
    Vil anbefale dig at oprette en nyt emne med dit problem, så er der flere der ser det smiley

Kommentér på:
Fejlfinding/fald i omdrejninger/støj

Annonce