{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.862 visninger | Oprettet:

Michael K
Michael K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Peugeot 208, mister trækkraft, hakker {{forumTopicSubject}}

Hej

Min 2018, Peugeot 208, 1,4HDI,100HK, 130.000KM, er begyndt at drille. Tidligere har det ramt bilen 1-2 gange årligt, men nu er det så slemt at jeg ikke kan køre i bilen. Førhen kunne jeg slukke bilen i 2 minutter og så var alting godt igen. Nu hjælper det ikke længere.

Ved 3., 4. og 5. gear begynder bilen og hakke og den har ingen trækkraft. Hvis jeg skifter ned i 2. gear kan jeg godt trille rundt med 30-40km/t. Der er ingen fejl på instrumentbrættet.

Hvad siger I til det? På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 208, mister trækkraft, hakker
  • #1   24. jun 2023 Du ska ha tester på i første omgang. Ellers er det ligesom, at lede efter en nål, i en høstak.

• #2   24. jun 2023 Hvor i landet er du fra? Måske en lige kunne hjælpe med en tester.
    Altid spændende at se hvad den siger, få slettet gamle stående fejl, og se de nyeste meldinger.

profilbillede
  • Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    okt 2019

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #3   24. jun 2023 Jeg er fra Frederikssund. Det kunne helt sikkert vært rigtig spændende.

• Claus J
    Claus J Tilmeldt:
    aug 2023

Svar: 1
    #4   11. aug 2023 Hej Michael.
    Jeg oplever lidt det samme pt. med min Peugeot 208, 1.6 HDI fra 2017 (kørt 119.700 km.) det startede for ca. 2 mdr. siden, og her gjorde den det måske 1-2 gange den første mdr. men nu er det kommet mere hyppigt.
    Fandt du ud af hvad der var galt med din?

• Rune B
    Rune B Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #5   7. okt Fandt du ud af hvad der var galt?

Kommentér på:
Peugeot 208, mister trækkraft, hakker

Annonce