Billede af sikringsbokse Billede af sikringsbokse
Nogen der mon har billede sf sikrings boksen i motorrummet
Inde i kabinen til venstre for føren og den under rattet på en golf 5 1,6 fsi prgang 2004
Har fået oplyst at min bil mangler nogle sikringer og relæ men ikke hvilke eller hvor så ville gerne hvis der er nogen herinde der kunne tage billede sf deres sikringsbokse så jeg kan sammenligne og se hvilke der mgl.?? ??????
Håber meget, måske også på forklaring af relæ nr, fordi kan ikke finde nogen steder hvor der feks står at relæ nr 109 = benzintilførsel osv hvor finder jeg et billede af hvordan min bil burde se ud med sikringer så jeg ved st det ikke er derfor den ikke vil starte?? Tak på forhånd????
apr 2023
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 96
Vil gerne prøve at hjælpe jer med bilen her i forum - er uddannet auto elektriker men pensioneret nu - har nogen spørgsmål om bilen
Er der skiftet radio i den - har nogen "rodet" i noget på den siden den pludselig ikke kan starte er det samme nøgle der bliver brugt som før
Den kom kørende hjem efter påkørsler af dyr og kørte så senere men efter regn kunne den ikke starte mere er det korrekt
Hvad er der gjort ved den for at forsøge at få den til at starte
Svar på disse spørgsmål så kan vi komme videre
Hilsen Eddie
jun 2019
Følger: 2 Følgere: 12 Emner: 2 Svar: 4
Tror du det er muligt vi kan tale sammen pr tlf firdi det er en længere roman at skrive herinde haha. Du må gerne kontakte mig på 50233223 mit navn er Pernille og håber du har tid hurtigst muligt da det haster med at få den ud og kære min sæn savner den meget ig har som sagt lige kæbt den = sin færste bil og er kun 19 år håber du forstår hvordan det for ham er en umenneskelig ting at han nu igen ik kan køre i hans elskede færste gangs køber af bil og fik kørekort i marts i år så han kan ik holde ud at gå og kukke på den uden st kunne køre ture i den hihi????????????.
Jeg håber at høre fra dig snarest muligt og skriver lige mit nr igen 50 23 32 23 vh. Pernille & David??????????
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 31 Svar: 3.121
jun 2019
Følger: 2 Følgere: 12 Emner: 2 Svar: 4
Billede af sikringsbokse