{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Billede af sikringsbokse {{forumTopicSubject}}

Nogen der mon har billede sf sikrings boksen i motorrummet
Inde i kabinen til venstre for føren og den under rattet på en golf 5 1,6 fsi prgang 2004
Har fået oplyst at min bil mangler nogle sikringer og relæ men ikke hvilke eller hvor så ville gerne hvis der er nogen herinde der kunne tage billede sf deres sikringsbokse så jeg kan sammenligne og se hvilke der mgl.?? ??????

Håber meget, måske også på forklaring af relæ nr, fordi kan ikke finde nogen steder hvor der feks står at relæ nr 109 = benzintilførsel osv hvor finder jeg et billede af hvordan min bil burde se ud med sikringer så jeg ved st det ikke er derfor den ikke vil starte?? Tak på forhånd????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billede af sikringsbokse
  • Eddie F
    Eddie F Tilmeldt:
    apr 2023

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 80
    #1   13. sep 2023 Hej
    Vil gerne prøve at hjælpe jer med bilen her i forum - er uddannet auto elektriker men pensioneret nu - har nogen spørgsmål om bilen
    Er der skiftet radio i den - har nogen "rodet" i noget på den siden den pludselig ikke kan starte er det samme nøgle der bliver brugt som før
    Den kom kørende hjem efter påkørsler af dyr og kørte så senere men efter regn kunne den ikke starte mere er det korrekt
    Hvad er der gjort ved den for at forsøge at få den til at starte

    Svar på disse spørgsmål så kan vi komme videre
    Hilsen Eddie


  • #2   13. sep 2023 Hej Eddie
    Tror du det er muligt vi kan tale sammen pr tlf firdi det er en længere roman at skrive herinde haha. Du må gerne kontakte mig på 50233223 mit navn er Pernille og håber du har tid hurtigst muligt da det haster med at få den ud og kære min sæn savner den meget ig har som sagt lige kæbt den = sin færste bil og er kun 19 år håber du forstår hvordan det for ham er en umenneskelig ting at han nu igen ik kan køre i hans elskede færste gangs køber af bil og fik kørekort i marts i år så han kan ik holde ud at gå og kukke på den uden st kunne køre ture i den hihi????????????.
    Jeg håber at høre fra dig snarest muligt og skriver lige mit nr igen 50 23 32 23 vh. Pernille & David??????????


  • #3   13. sep 2023 Nu er det jo et forum hvor man skriver herinde og ikke ringer smiley

  • #4   13. sep 2023 Tusinde tak for de to der har besvaret min besked, det er jeg dybt taknemlig over, hpber st jeg evt med jeres ig andres hjælp kan få bilen til at starte og se smilet på min søn igen, vi har bare ik været heldige men ramt af uheld efter uheld og som sagt ingen viden om biler desværre, jeg aner ik mine levende råd, jeg har forsøgt uden held med min sparsomme hjælp men ja den kom ik igang ævøv.. Jeg kunne sikkert udskifte alverden på den men har ik råd til at forsøge i blinde det ene efter det andet så derfor hpber jeg der er en venlig sjæl der vil være sød og hjælpe os med at starte den golf 5 1,6 fsi op igen, det ville vi være dybt taknemlige for. Men har ik mange penge så hvis bogen kan hjælpe må man gerne skrive hvor meget heg skal regne med det koster ialt for jeg har ingen ide men et lavt bidget da jeg er på førtidspension og min søn på su håber på forståelse og at der ikke er nogen kritiske personer der vil håne os for at bekendgøre dette i opslaget fra start af tak allesammen?????????????? HASTER!! Nogen der kan transportere bilen til billig penge hvis det er?? Jeg har undersøgt og det billigste var 2009,-kr ca, av av.. det var mange oenge og jeg kan ik trække den over 100 km fra Vordingborg til farum evt mens heg skal undgå motorvejen det vil jo tsge en dags tid haha…!! Please håber nogen vil hjælpe tak????

Kommentér på:
Billede af sikringsbokse

Annonce