Termostat VW Caddy 1.6 TDI {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg har erhvervet mig en VW Caddy 1.6 TDI årg. 2010 for ca 3 måneder siden.
I den tid jeg har haft bilen har jeg haft utroligt svært ved, at opretholde driftstemperatur på 90 grader. Nu her hvor det så også er blevet rigtig koldt så er det selvfølgelig blevet endnu værre. Jeg køre ca 35km på landevej når jeg køre på arbejde. Til tider når den den først 90 grader de sidste 10 km og nogle gange kommer den slet ikke der op.
Da jeg købte den for 3 måneder siden og udendørs temperaturen var noget højere der kunne jeg nå de 90 grader på 10-15 km men hvergang jeg motorbremsede eller holdte i et kryds så faldt den med det samme.
Tror i termostaten er færdig? Eller er det et generelt problem nu med alt det her partikel filter? Det er første gang jeg ejer en diesel og mine benziner har aldrig opført sig på denne måde.
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 19 Emner: 21 Svar: 1.319
De er relativt billige og nemme at skifte på de fleste biler.
På nogle få.er termostaten en del af et husnognkoster så lidt mere.
Partikelfilter bør ikke have nogen betydning for din køle temperatur. Oh hvis den havde ville du se høje temperaturer fordi motor ikke går optimalt.
Husk at lufte ud og lad.bilen køle ned inden du åbner til kølesystemet.
I teorien kan det være dik vanddampen der er ved at være død. De kan være nemme at skifte og de kan være et mareridt. Så start med termostaten.
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 25 Svar: 29
sep 2006
Følger: 35 Følgere: 77 Biler: 11 Emner: 53 Svar: 1.968
apr 2007
Emner: 24 Svar: 1.311
Termostat VW Caddy 1.6 TDI