{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Nicklas A
Nicklas A
Tilmeldt:
25. dec 2023
Emner: 1 Svar: 1

bilen ryster ved motorvejs kørsel {{forumTopicSubject}}

jeg står i den ret irriterende situation at min bil begynder at ryste en smule efter jeg har fået nye fælge og dæk på. den har været til service og været til mekanikeren, jeg har fået afbalanceret mine hjul. Dog synes jeg ikke rigtig det hjalp. bilen er minimalt sænket og kører på 19 tommer. er der et klogt hovede der måske kan give mig noget indsigt på hvad der kan være galt. har hørt noget om at hvis jeg kører på lavprofil dæk og ikke har det korekte dæk tryk på. men jeg er ærligt helt blank om hvad årsagen kan være


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bilen ryster ved motorvejs kørsel
  • #1   25. dec 2023 Altså din undervogn kan jo komme under nogle andre forhold hvis du f.eks. har kørt på mindre fælge.
    Har du fået den sporet for nylig?
    Generelt vil din bil være anderledes i komfort med store fælge og lavprofil dæk, fremfor mindre fælge med større profil.



  • #2   26. dec 2023 Passer de nye fælge til nav-størrelsen, eller mangler der centreringsringe ?

  • #3   26. dec 2023 Et skæv fælg, kan afbalanceres så det går i nul

    Men vil stadig hoppe, og det sker tit ved bestemte hastighed

    Så at fælg er afbalanceret betyde ikke de køre lige

    Men det burde de have kontrolleret ved afbalancering.



  • #4   26. dec 2023 Billige fælge med discount dæk?
    Prøv smut forbi et seriøst dæk center der kan tjekke afbalanceringen med vej tryk osv.
    Måske SkanX hvis lokationen i din profil passer.


  • #5   26. dec 2023 Drop at læse diverse profet meldinger her.
    Du skal finde dækværksted der kan udlæse vejtryk på dine hjul. For er dit vejtryk er helt lort,så er afbalancering ikk noget der hjælper.
    P.s Carlo Jensen har også ret


  • Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    mar 2022

    Emner: 1 Svar: 12
    #6   26. dec 2023 Ja det er rigtigt stil ikke spørgsmål kør direkte på værksted der er ingen her der ved eller har prøvet tilsvarende ????????

  • #7   26. dec 2023

    profilbillede
  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    dec 2023

    Emner: 1 Svar: 1
    #8   26. dec 2023 Tak for svar allesammen, jeg svinger forbi et dæk center og ser hvad de siger, om det så må betyde jeg skal have nye dæk eller de kan fixe problemet

Kommentér på:
bilen ryster ved motorvejs kørsel

Annonce