1.395 visninger
|
Oprettet:
Køb af dæk via Daekleader {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg har bestilt 4 nye sommerdæk online hos Daekleader som bliver leveret til et værksted relativ tæt på min bopæl, der har samarbejde med firmaet, og hvor dækkene senere skal monteres.
Er der nogen, som har prøvet at handle hos Daekleader på den måde?
Bliver man egentlig kontaktet at værkstedet når dækkene er ankommet, eller skal man selv holde øje med, om / hvornår de bliver leveret og så booke en tid?
Jeg synes ikke, det fremgår helt klart af Daekleaders hjemmeside.
På forhånd tak for info!
dec 2023
Følgere: 75 Emner: 10 Svar: 22
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 23 Biler: 3 Emner: 117 Svar: 1.008
jul 2006
Følger: 16 Følgere: 17 Emner: 8 Svar: 849
Da han ikke havde hørt fra værkstedet tog han kontakt til dem, og de fortalte at de ikke havde en aftale med daekleader.
De havde ikke modtaget den gamles informationer og vidste ikke at dækkene vil komme, men de var et dækcenter og vil gerne hjælp. Efter ca. 14 dage fra bestilling modtog dækcenteret dækkene og kontakte den gamle.
Hvis han ikke havde tage kontakt, vil han ikke have fået besked om at dækkene var klar til montering.
aug 2007
Jeg kan se på min GLS-app, at dækkene faktisk er blevet leveret nu, så der er ikke andet for, end at jeg må kontakte værkstedet og håbe på det bedst
aug 2007
dec 2023
Følgere: 75 Emner: 10 Svar: 22
sep 2014
Følger: 5 Emner: 1 Svar: 85
nov 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
aug 2007
Det gik lidt trægt med at få kontakt til det firma, som skulle montere dækkene, da de åbenbart endnu ikke er kommet ind i E-mailens tidsalder - eller i hvert fald ikke tjekker deres mails / svarer på indkommende mails
Efter at have kontaktet Daekleader som så tog kontakt til firmaet, hvor jeg skulle have dækkene monteret, så kom der lidt gang i tingene, og jeg fik en tid til afbalancering / montering.
Jeg var heldig, for dækkene var alle 4 fra samme afsender, og havde produktionsdato i 12/23 - mit indlæg var tilbage i slutningen af april / starten af maj - så det kan man vel ikke sige noget til.
Synes heller ikke det var så slemt med 500,- for afbalancering mv. for 4 dæk.
Køb af dæk via Daekleader