{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Infiniti FX45 - nogle der har kendskab til sådan en vogn
  • #1   16. jul hej kalle.

    jeg plejer at søge på udenlandske hjemme sider ved at skrive bilens model og derefter reliability. så kigger du på de forskellige anmeldelser og derefter følger den røde tråd for fejl ??


  • #2   16. jul Hej KK - tak for input.
    Jeg har skam gjort mit research på disse sider. Så det jeg søger er en person i dette land, som kan svare på ovennævnte.


  • #3   16. jul En ca 20 år gammel bil, her er det vist svært at sige ret meget generelt.
    Er det en ala 4,2 L 8 cylindret benzin motor vi har i?
    Man kan nok forvente et ret højt drift budget, og går noget i stykker så stikker det helt af.
    Blot at få reservedele kan blive en udfordring, der er jo solgt ganske få på disse breddegradder.
    Men det er dæleme en herre vogn.


  • #4   16. jul Ja det er en 4.5 liters V8 med 320 hk. Skal for første gang i 12 år undvære firmabil, så tænker det skulle være lidt sjovt at køre 50 km om dagen. smiley
    Ser den som et godt alternativ til X5,ML og Cayenne. Og japanere i 90'erne og 00'erne blev solidt bygget, og da de er sjældne er det sandsynligvis entusiaster der har haft dem. Har forhørt mig med reservedele og det er faktisk ikke så slemt ift alm sliddele. Men ja, giver dig ret i at der kan være lidt leveringstid på nogle ting.
    Men ja, mega herre vogn.


  • #5   16. jul Lækker lækker vogn!
    Just do it smiley


  • #6   16. jul #5
    Har du haft een? Kan se du er "Nissan" mand smiley


  • Christian
    Christian Tilmeldt:
    okt 2008

    Emner: 1 Svar: 11
    #7   16. jul Med antallet som vi har haft i landet, så får du nok meget svært ved at finde en som har ejet en i længere tid.
    Jeg har tilbragt omkring 3 tanke i en, og det var jo kun et kort billede af virkeligheden, så ved ik hvor meget det kan bruges til.
    Men det er en dejlig bil at køre i, men dengang var den også under 5år, og det er 10-15år, så der kan være sket meget i forhold til hvad man finder godt og dårligt.

    Ps. Du skal gå efter 2006/2007+ modellerne, der kom opgraderinger rundt omkring.


  • #8   16. jul #7
    Tak for input -men ja, som du selv nævner er dit kendskab meget begrænset. Men lidt er bedre end ingenting smiley
    Kan du fortælle mere om "opgraderingerne" i 2006/7?


  • Christian
    Christian Tilmeldt:
    okt 2008

    Emner: 1 Svar: 11
    #9   16. jul So jeg husker det, så var det opdatering/opgradering af instrument kvaliteten, som gjorde hverdagen pænere at se å.
    Bedre bremser, og et eller andet med motoren. Kan ikke huske hvad det var eller hvad det gjorde. Men det var alle hverdags forbedringer.

    Du skal vel næsten importere en selv, findes der efterhånden flere i DK?


  • #10   16. jul Ja okay. Kan umiddelbart ikke se forskel på instrument hvis jeg søger på en før og efter 2007. Bremser kan upgrades. Har læst de døjede med nogle vacum slanger som blev møre. Men det er de nok på alle 20 år gamle biler i dag alligevel.
    Kommer ikke til at importere een. Vil bruge Max 75.000 på sådan en øko pendlervogn. Der er pt een tilsalg til små 50.000


  • #11   17. jul #6 Ja jeg er Nissan mand smiley
    Nej har ikke haft en, men tit drømt om FX og Murano (mk1) når jeg har drømt suv..


  • #12   17. jul Køb den og nyd den, eneste reelle bekymring er vel rust.
    Du er jo klar over ejerafgift/forsikring osv. ikke er gratis kan man se.
    X5 og Cayenne er også sådan noget at grønthandler wannabe gangstere kører rundt i.

    Tillykke med den nye vogn! Det er en glæde at have noget der er så sjældent og eksklusivt.


  • #13   18. jul Smid nogle Gtr fælge på, og du har fedeste vogn smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Infiniti FX45 - nogle der har kendskab til sådan en vogn

Annonce