{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Er der nogen der har set sådan en skade? {{forumTopicSubject}}

Jeg kørte op til min mors sommerhus og tilbage igen i går, og i dag kan ser jeg denne skade på min Hyundai i20 (2022). Jeg er ret sikker på at det ikke skete mens jeg kørte.

Det underlige er at den buler ud, og ikke ind, som om at der er noget bagved, der har ramt.

Jeg er ny bilejer, og har ikke meget erfaring. Er der nogen der har en idé om hvad der kunne have sket?

Jeg har Kasko forsikring, dog dækker den ikke skader under parkering. Jeg har også serviceaftale hos Andersen Biler. Skal jeg anmelde det til dem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der nogen der har set sådan en skade?
  • Christian
    Christian Tilmeldt:
    okt 2008

Emner: 1 Svar: 10
    #1   30. jul Kasko dækker også parkeringsskader, du skal bare betale selvrisikoen.
    Jeg kan dog på ingen måder komme på en årsag til den skade den, det ser virkelig underligt ud.
    Men tag forbi værkstedet og få dem til hurtigt at kigge på den, de burde kunne se hvad der er sket på indersiden.
    Vent med forsikringen, de skal alligevel også have en vurdering fra værkstedet, men dokumenter skaden med dato, og så snak med værksted

• #2   30. jul Den er nok trykket udefra og ind til en kant på indersiden som så har forårsaget bulen udad. Det er jo plastik, så der kan godt bukkes lidt rundt om hjørner og kanter. Det ses indimellem.

Mht. serviceaftale dækker den helt sikkert ikke da det ikke deres skyld den har fået en bule. Det skal vare meldes til forsikringen medmindre du selv vil betale det smiley

Kommentér på:
Er der nogen der har set sådan en skade?

Annonce