{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diagnose tester
  • #1   11. aug 2024 Sikker på bilens obd port virker? Da vi kan uden problemer tage renault med kopi delphi tester. Så dine tester med license burde også kunne det.

• #2   11. aug 2024 jeg har oplevet flere autoriserede værksteder ikke kan tage tester på min egen Megane 2 CC. mobilscan kan vise motor fejlkoder, men jeg havde abs problem. jeg fandt et værksted som kunne vise præcis hvilken fejl den har og det var os en "Delphi" lignende tester. jeg spurgte ham om det normalt med disse Renault at man skal bruge en særlig tester. han smilte og sagde de fleste værksteder i omegn henviser til mig med Renault/Dacia.

• #3   11. aug 2024 #2 mobilscan kan desværre ikke udlæse abs fejl ellers en smart tester.

Men jeg synes selv en delphi virker perfekt.. Uden license og kan opdateres med nye software smiley kan også købes med Bluetooth funktion

• #4   11. aug 2024 #3 præcis! nu har jeg så haft den i mange år og synes den er skide god til motorfejl for den har ikke givet forkert diagnose på nogle mærker endnu.

er selv på jagt efter en Delphi, da jeg selv skifter ofte bilen ud så det for dyrt i længden og købe mærke bestemt tester. (vcds,xentry,renolink osv)

kan det passe med Delphi ikke kan tage biler efter 2020 medmindre man betaler licens? uanset hvad køre jeg altid en mindst 10 år gammel bil. men det bare rart at vide

• #5   15. aug 2024 tak dét viser sig der ikke er strøm til ecu abs og den har nogen fejl via body ecu . alt det her efter der en som har målt på ledninger med ohm . er bange for der røget strøm baglæns

• #6   17. aug 2024 #4 jeg har en vcds tester til vag biler, synes den er virkelig god og bedre end delphi til vag. Jeg har undersøgt meget på det og jeg fandt så frem til en kopi vcds tester kan opdateres i softwaren hvis man køber den korrekte version af kablet :D.

Min delphi er opdateret til 2021 og nogle mærker kan jeg godt vælge op til 2021 men jeg har selvfølgelig aldrig prøvet om det virker

#5 det lyder en lang og irriterende arbejde smiley jeg håber virkelig du finder fejlen.

• #7   18. aug 2024 vi er godt låst på den men er desværre sikker på min kollega har fået sat strøm igennem boks

Kommentér på:
Diagnose tester

Annonce