{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Mærkelig lyd fra Skoda Octavia 2020 {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri!
Jeg har fået foreslået at ligge fejlen på min bil op herinde, da jeg ikke kan komme frem til hvad det er... Bilen laver en mærkelig lyd, som kan høres i videoen under, den gør det både i fart og mens den holder stille, derfor tror jeg ikke det er bremserne...
Bilen er en SKODA OCTAVIA 2.0 TDI 150 COMBI DSG7

Video: https://www.youtube.com/shorts/XJaQt90ux-c

Kunne være fedt hvis i bare kunne vise mig i retning af hvad jeg skal gøre, eller høre ved.

Reg nr - DN31508


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig lyd fra Skoda Octavia 2020
  • #1   28. aug Hvordan bliver lyden hvis du skruer op for blæseren, var blæseren tændt under videoen, forsvinder lyden hvis du slukker for blæseren, hvad sker der hvis du slukker for dit AC/klima?


  • #2   28. aug Blæseren var tændt, dog på lavt niveau. Den ændrer sig ikke, har prøvet at slukke for AC/klima hvor lyden stadigvæk kommer..

  • #3   28. aug kan være lejet/ friløbskoblingen i din a/c-kompressor, som er slidt og derfor 'synger' lidt.

  • #4   29. aug Ud og kig under hjelmen hvis det er klima kompressor er den let at se/høre.
    Lyden virker ret så høj på videoen, men det kan jo snyde.
    Synes dog lyden og hastighed på “den sang” er lidt langsom til at det er frikøbskobling.
    Har selv haft to defekte klima kompressorer på Skoda’er der blev skiftet under garantien.
    Prøvet med en tester og se om den giver nogen fejl?


Kommentér på:
Mærkelig lyd fra Skoda Octavia 2020

Annonce