{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Momentnøgle fra Harald nyborg?
  • #1   3. maj 2007 den er udmærket! dog er det ikke den bedste forkromning, men ellers skruer den bare!

• #2   3. maj 2007 Inden du køber den så sæt lige en dag af i kalenderen til at gå ned og bytte den igen.

• #3   3. maj 2007 Har også en, den er nu 1½år gammel og stadig fin til husbehov

• #4   3. maj 2007 Yde .

med hvilken begrundelse......?

• #5   3. maj 2007 Med den begrundelse at jeg har ihvertfald haft 10-15 kunder som har brokket sig over de har købt den der, og ville have en anden.

• #6   3. maj 2007 Hmm nu reklamere du jo så for BilXperten så mon det bare er fordi du vil have jeg skal gå derhen og købe en?

For synes godt nok bilxperten er dyre med deres ting!

Selvfølgelig koster kvali altid mere, men man kunne jo være heldig. Og bilxperten sælger også billige crap ting som thansen.

• #7   3. maj 2007 Rollaboy.

Jeg er egentlig rasende ligeglad om du går i bilxperten da jeg ikke får noget ud af det medmindre du handler i den butik i Helsingør. Alle bilxperten' butikker er selvstændige og har intet med hinanden at gøre ud over et navn, så jeg får ikke det store ud af det. Råder dig bare til at bruge 200,- kroner mere og få et ordentligt sæt.

• #8   3. maj 2007 Min har været brugt til langt mere end hus-behov og den virker fint, fik den kalibreret hos arepa for 4 mdr. siden og de sagde den var i go kvalitet.. Så køb du bare løs !!

• #9   3. maj 2007 Jeg har også en fra Harald Nyborg... den virker også fint og har været brugt en del.

De ekstra penge er ikke det værd, og hvis den endelig går i stykker så kan du jo bare købe en ny og stadig have sparet penge smiley

• #10   3. maj 2007 Det var heller ik negativt ment Yde, men lød mere negativt fra din side. Men arbejder du i Harald Nyborg eller Bilxperten?

Men synes nu der er flere der skriver den er god. Evt nogen der har læst den test eller har et link til den?

For kan huske dem der lavede testen også var overrasket over at den billigeste var den bedste.

• #12   3. maj 2007 Rollaboy .

Jeg arbejder i bilxperten, helsingør.

• #14   3. maj 2007 Faktisk var det den fra BilTema der var bedst i test.

• #15   3. maj 2007 har oz en dog købt i thansen.. men samme product... og den virker bare og den er virkelig blevet mishandlet.... ikke det fjerneste har der været med den

• #16   3. maj 2007 Ok, man kan måske også købe den i Bilxperten? Den samme altså? Hvad mon den så koster der. Det dobbelte?

Onkel Per kan du huske om den test var i et blad (vmax) eller om det var på nettet?

Ka sku ik huske hvor faen jeg så det.

• #17   3. maj 2007 Det lyder jo også fint nok Kim, men spørgsmålet er om den så klikker hvor den skal?

Ku forestille mig det var der problemet lå når man købte billigt.

Christian det lyder fjong nok, og kender godt rutinen med at få byttet. Og har fået byttet en vinkelsliber hos HN ca 4 gange før jeg ik gad det bras mere hehe. Lortet brændte sammen efter 10 min arbejde.

Og gider ik over og bytte den momentnøgle et hav af gange.

Derfor jeg skriver herinde smiley Men fedt så mange kommentarer der allerede er. Cool. Keep em' coming!

• #18   3. maj 2007 Jeg mener testen var i FDM MOTOR bladet. (Den får vi nemlig på jobbet :o)
    Men der da ikke 100% sikker.

Men jeg kan da hilse og sige at den virker perfekt.

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #19   3. maj 2007 jeg køber den thansen har, imorgen

kun fordi nogen har givet mig et gavekort derud til hehe

• #20   3. maj 2007 Hmmm... med mindre du køber et 100% proff mærke kan kvalliteten svinge uhyr meget... mange af de "billige" leverandører skifter fabrikant oftere end vi andre skifter olie på bilen... derfor kan kvalliteten svinge uhyr meget... så vil du have en der aldrig går til, så gå ned til din lokale VW/Toyota/mazda forhandler eller hvad der nu er nærmest og bed dem bestille en hjem til dig fra deres leverandør... mekanikere vil sq kun have kram, da de arbejder med det hver dag ( og nej, jeg er ikke mekaniker, hehe)

MEN - med den købelov vi har i dag, kan de sq ikke gå rent galt at købe en momentnøgle til en 300 kr... de fungere og virker ca ens uanset pris.. sker der noget med den de første par gange, er der garanti de første 6 mdr... desuden... 300 kr - så kan det sq ikke gå rent galt.

• #21   3. maj 2007 Nu har vi sammenlignet med de "proff"-mærker hos et par værksteder og så den fra BilTema.
    Der kan ikke siges at være særlig stor forskel.
    Hverken hvordan de føles at arbejde med, og præsision.

Men den fra Biltema er også kalibreret ved levering!

Så til hjemmegaragen kan det nok ikke betale sige at betale ekstra for mærket.

• #22   3. maj 2007 Den er helt fin, den virker og holder upåklageligt. Jeg har mishandlet den meget og brugt den en del.

Mvh.

• #23   3. maj 2007 Jeg ved min mester LIGE har fortalt mig at man absolut ikke skal købe de billige momentnøgler. Han køber kun de dyre, for de erfaringer han har er at de billige der er så utrolig upræcise og ringe.

Men det en mands mening. hehe

• #24   3. maj 2007 Biltema! Deres moment nøgle virker iflg. FDM Motor bladet - sådan en har jeg og den kan jeg godt anbefale....

Kommentér på:
Momentnøgle fra Harald nyborg?

Annonce