{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Bmw e39 m5 generator problem {{forumTopicSubject}}

Hej ville hører om nogen kan hjælpe mig herinde.. skal til og skifte generator på min e39 m5 men alle dem jeg kan købe som ikke er originale er med 2 pins.. min originale har 3 pins. Ville høre om hvad man kunne gøre eller om nogen har en liggende

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e39 m5 generator problem
  • #1   1. okt 2024 Jeg syntes at erindre at m5 e39 er vandkølet og det er den ikke på de mindste e39 (520 anyways)

• Torben L
    Torben L Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 83
    #2   15. okt 2024 Hej
    Du må først finde ud af om den er vandkølet eller om den er frit monteret. Mener M5 er frit monteret hvorimod M62 Tu m.m dvs 540 I er vandkølet og ligger i motorblokken. Du skal selvfølgelig montere den der passer, men hvorfor ikke renovere den der sidder på. Nyt laderelæ , nye kuglelejer + diverse ca kr. 500. Delene købes i Tyskland. Google generatorens nr så får du de rigtige dele. Min kostede lidt mere da der også skulle en dækplade til.

• #3   29. nov 2024 Hey alle og tak for svar jeg fandt en generator i sydtyskland og den var ny med tre pins "original" Får så sat den i og ser at mit originale stik til generatoren kun har to pins så ku godt havde brugt den generator med to pins men jaaa så lærte man det.. jeg forstå bare ikk hvorfor de originale har tre pins men sån er det

Og lidt info generatoren er ikk vandkølet på min e39 m5..

Kommentér på:
Bmw e39 m5 generator problem

Annonce