{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
130 visninger | Oprettet:

Kia Ceed ed 2011 styretøj problem {{forumTopicSubject}}

Er efterhånden ved at løbe tør for ideer så nogle her har måske svaret og har fået 4 hjulsudmålt og justere undervogn og prøvet 2 sæt hjul med nye dæk og bremser for og bag er nye og ratvinkel censor står også perfekt
Den trækker svagt til højre ved kørsel og kan mærke på rattet at lige inden jeg holder stille forsvinder trækket til højre og holder jeg stille går det let og smidigt og når jeg begynder at køre igen kommer det omkring fra 5 kmt drejer rattet 2-3 mm til højre og ja så skal man holde svagt imod hele tiden.
Så ja måske det kære el styretøj der kaput eller???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia Ceed ed 2011 styretøj problem
  • #1   i går kl. 20:20 Gummiet i bærearmen defekt, hvis bremser spiller 100%, er sporet 100% og der ikke er slør i inderste styrearme, så vil jeg skyde på bærearme

  • #2   i går kl. 21:05 Ok mulighed så er vel en god ide at skifte højre og venstre

  • #3   i dag kl. 12:15 Ville skifte dem parvis, ellers risikerer du at den trækker til den anden side.

    Har selv en Hyundai, og jeg bruger hjemmesiden: https://www.sparekorea.com/
    De er billige og det virker til at det er originale dele man får, der plejer at gå en uge fra man bestiller til man får varen.

    Lad være med at købe de billige hvis du køber nogle herhjemme, gummiet er for blødt.


Kommentér på:
Kia Ceed ed 2011 styretøj problem

Annonce