{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

Hjælp til at stoppe denne fejlmelding {{forumTopicSubject}}

Hej BG jeg har en peugeot 308sw fra 2008 1,6 Hid.
Jeg har længe haft problemer med abs men der er kommet nye censor på og abs lampen er også gået ud på samme tid har den så også haft fejl på ESP/ASR men den er så begyndt men at være slukket men så kommer den når man kommer op i fart 40-50kmt og vil ikke gå ud igen. Der har vært computer på men der kommer ingen fejlkode på det er der nogle der kender noget til dette så ville jeg blive rigtigt glad

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til at stoppe denne fejlmelding
  • #1   11. nov Få kontrolleret magnet ringe ved hjulene/lejer
    Og se om der er meget skidt på dem
    Som kan forstyrre signalet

Eller om de er beskadiget

• #2   11. nov Og giver det tjek ikke noget, så betyder det noget om sensoren er original eller om. Har sloges med kvalitet på BMW med oem sensorer.

• #3   11. nov Vi har set på ringene imens vi skiftede censor og der syntes vi ikke der var noget med dem ellers hedder det helt nye komplet skriver bagi kan jeg gætte mig til

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.294
    #4   11. nov på med tester , ud kør en tur og kig livedata , så kan man se hvilken en af sensorene der falder ud eller måler forkert

• #5   12. nov Luske der er blevet skiftet censor så der er kommet nye på i begge sidder bagi og som sagt lyser abs lamper ikke mere det er kun ESP lampen der lyser og der kommer ingen fejlcode på det

• #6   12. nov ESP styres af en computer, så der skal være en fejlmelding.

evt. pil ÷ af i 30 min, og så se hvad den så melder.

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.294
    #7   12. nov Thomas R
    hvis der er en lampe der lyser er der noget der fejler , så gemmer den en fejlkode , hvis det kun er kort periodisk er det ikke sikkert den smider en kode men så burde lampen slukke
    derfor må man have testeren på mens man kører og se livedata så man kan se hvor den fejler , hvis det er en magnet/abs-ring der er årsagen vil man kunne se udfald med testeren
    nu er der ikke nogen fejl på andre systemer ? bremse/koblingskontakt ?styrvinkel ikke i nul når der køres ligeud ?

• #8   12. nov Nej den står pt lidt skæv forand pga af skift af styrekugler så jeg skal ha den ud og spores. Til Jacob når ESP først er begyndt at lyse går den ikke ud før du slukker motoren og den kommer så igen efter noget tid det er ikke hastighed har jeg fundet af

• #9   12. nov Hvis den er langt nok ude af sporing mistænker jeg at du kan få en ret pæn fejlmargin og systemerne tolerere kun en hvis mængde

• #10   12. nov Hvis den ikke spore rigtig
    Så tror bilen du drejer lidt helt tiden

Da rattet/styretøjet ikke stå i nul

Så få bilen sporet første
    Og derefter kalibre/intialisere ratvinkel sensor

Så burde ESP lampen slukke

• #11   12. nov Må se når jeg har haft den til sporing om den går væk

• #12   12. nov Ok så må se om der sker skal lige ha sendt den ud til sporing

Kommentér på:
Hjælp til at stoppe denne fejlmelding

Annonce