{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

Simon A
Simon A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

SMS-Fyr benzin Peugeot 207 {{forumTopicSubject}}

Hej,

Har købt en ældre Peugeot 207 benziner fra 2008 med SMS-fyr. Jeg kan bare ikke finde ud af hvor det simkort skal indsættes. Er der nogen der kan hjælpe hvor man normalt finder det?

Og måske nogen kan fortælle mig om det kan være eftermonteret eller om det er en del af bilens udstyrspakke?

Trykker jeg på den lysende røde knap, tænder jeg fyret manuelt.

Mvh
Simon

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SMS-Fyr benzin Peugeot 207
  • Eddie F
    Eddie F Tilmeldt:
    apr 2023

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 87
    #1   21. nov Det du har er et eftermonteret fyr sandsynligvis et Eberspæcher og der må sidde en "antenne" sikkert i forruden sådan en sort pind ca. 3 cm. bred og 12 cm. lang følg ledningen fra den så finder du modtageren - ellers følg ledningen fra den røde kontakt (træk IKKE i ledningen kontakten knækker MEGET nemt ) - Når du skal skifte simm kort SKAL strømmen være afbrudt til modtageren ( træk stikket af ) hvis du er i tvivl så sen mig et billede af boksen !

• Simon A
    Simon A Tilmeldt:
    jul 2015

#2   22. nov Fandt den under et panel under rattet. Det er en Termo Call TC3

Jeg har nu forsøgt med at indsætte sim kort (aktiverede det på min mobil først), men får ingen respons på SMS, ej heller når jeg ringer til det. Nogle tips?

profilbillede
  • Simon A
    Simon A Tilmeldt:
    jul 2015

#3   22. nov Fik nørklet lidt rundt med tingene, og pludselig virkede det - tak for hjælpen med at finde enhede, Eddie smiley

• Eddie F
    Eddie F Tilmeldt:
    apr 2023

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 87
    #4   22. nov Godt du fik det til at virke - vær sikker på at der IKKE er pinkode på simm kortet !

Kommentér på:
SMS-Fyr benzin Peugeot 207

Annonce