{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.882 visninger | Oprettet:

Opretning af frontalskade? {{forumTopicSubject}}

Hej BG´ere...

I foregårs påkørte jeg en anden i forbindelse med noget kø-kørsel. Mine bremser slog fra, så min bil stoppede ikke helt så hurtigt som forankørenedes. Det resulterede i han fik en lille bitte bule i hans postmand Per firmabil, og at min front blev godt og grundigt kneppet smiley

Anyways. Jeg har nu splittet fronten ad for alle de dele som jeg kan skaffe nye af. Det problem jeg står overfor nu er at bilen højre vange (på billedet venstre) er lidt trykket i forhold til den anden.

Jeg har endnu ikke snakket med pladesmed eller autoopretter, men jeg har snakket med en del mekanikere som mener mit problem ikke er så værst igen, idet begge tårne er intakte samt at døre vinduer åbner/lukker som de skal. Bilen har med andre ord udelukkende taget fra med højre vange.

Så var det jeg ville høre om nogen af jer har noget realistisk bud på hva´ det kan koste hos hhv. en pladesmed og en autoopretter?. Jeg kender folk af begge erhverv så der skal nok regnes med at der kommer en kasse bajere indover samt at det ik bliver på regning =)

Mekanikerne jeg har snakket med regner med at en autoopretter skal bruge ca. 10 timer...?

http://img108.imageshack.us/img108/5383/img0035zg4.jpg

//Steven

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opretning af frontalskade?
  • #1   8. aug 2007 hey. når du nu skriver at du kender folk i begge erhverv, hvorfor tager du så ikke kontakt til dem, istedet for en flok uvidende drenge herinde?

nu har jeg godt lavet lidt af hvert hva angår opretning, og det ser da ikk slemt ud det der. men ja, ca 10 vil jeg også skyde på

Kommentér på:
Opretning af frontalskade?

Annonce