El- problemer! {{forumTopicSubject}}
Hej!
Har fået noget bøvl med lyset i min peugeot 205, men kan simpelthen ikke gætte mig til hvor den skulle være gal
Prøver lige at beskrive problemet:
Alt lyset i kabine og for/baglygter forsvinder/blinker nu og da...
Det er blevet oftere og oftere i løbet af en uges tid
Det følger ikke høj musik eller bumb, men snarer omdrejninger (flere omdrejninger =mere blinken eller intet lys)
Lyset svinder ikke i kraft, men blinker on/off
Problemet er værst når jeg kører med "kørelys", men hvis jeg drejer blinke/lys-armen over hvor jeg kan slå langt lys til bliver det lidt bedre (men problemet er der altså stadig!)
Det påvirker hverken musik, eller motor - kun lys (og evt. andre funktioner jeg ikke lægger mærke til)
Jeg er lidt på bar bund, men tænker måske det kan være selve blinker/lys armen der er irret til?
BYD BYD BYD! NUNUNUNUNU!
- skal til jylland i aften, og vil nødigt undvære lys på motorvejen!
feb 2003
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 4 Emner: 35 Svar: 498
sep 2005
Følger: 139 Følgere: 135 Biler: 22 Emner: 39 Svar: 818
sep 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 37 Svar: 126
Er der nogen der ved om de kører på samme relæ? eller "skifter" man relæ når man drejer armen?
dec 2005
Følger: 32 Følgere: 32 Biler: 9 Emner: 45 Svar: 160
sep 2003
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.904
Der er flere stelfobindelser til lyset, så synes det lyder underligt at det ar ALT lys der driller.
apr 2004
Følger: 83 Følgere: 80 Biler: 1 Emner: 87 Svar: 2.639
sep 2003
Har chekket alle de stelforindelser jeg kunne komme til, men uden synderligt resultat.
Kunne ikke finde hovedstrømmen til min relæboks
Endte med at give min blinker/lys - arm en hårdhændet massage, og nu virker det til syneladende, men som sagt kommer og går det, så ved ikke om det blot er "held" at det virker pt...
damn der kan blive langt til jylland uden lys...
Hov bonus info: starteren virker ikke altid - den klikker slet ikke, så går ud fra at det er relæet der hænger, men det er faktisk også blevet oftere i det sidste - itakt med lyset der blinker... Kan det mon være sammenfaldende?
El- problemer!